Showing posts from April, 2020Show all

SeraiMas Kurma Hidayah Plus Bantu Atasi Masalah Gastrik

SeraiMas Kurma Hidayah Plus |  Sebenarnya aku dah lama mengenali SeraiMas Kurma Hidayah Plus ini kerana arwah abah pernah beli produk ini beberapa kali. Arwah abah pernah menyatakan bahawa pengambilan makanan tambahan sunnah sangat bagus untuk meningkatkan imun tubuh badan kita selain bergantung kepada pil organik,…

Read more

Resepi Sup Dumpling

Resepi Sup Dumpling | Korang pernah tak makan dumpling? Kalau makan kat kedai tak puas sangat sebab kadang-kadang dumplingnya dapat sikit tapi harga dia fuhhh! So kali ini WA nak share dengan korang semua resepi sup dumpling versi WA.  Teringat dulu makan dumpling dekat kedai Mee Tarik sedapnya Ya Allah! Tapi ta…

Read more

Jom Menang RM3,000 Duit Raya Bersama SOFEAROSE!

Peraduan Duit Raya SofeaRose |  Jom hilangkan rasa bosan sepanjang tempoh  #dudukrumah  dengan peluang memenangi RM500 untuk 6 bulan dari SofeaRose ni! Fuhh, macam keluarkan duit KWSP dah, dapat RM500 untuk 6 bulan berturut-turut, total RM3,000 kalau dijumlahkan! Maklumlah, sejak Malaysia dalam musim Perintah K…

Read more