Leezo Restaurant - Kedai Makan Western Batu Pahat | Hai korang.. baru-baru ini Wawa ada pergi ke kedai makan di Batu Pahat (dah berkali-kali) selepas Wawa dah sihat sikit. Hajatnya mula-mula hanya menemani kakak yang kelaparan. Hahaha! Tapi terjebak nak makan sekali. Takpee, orang belanja kita, on jelahh :D


Actually, kali ni Wawa tak makan western punya so tak order yang western. Sebelum-sebelum ni memang ada order yang western. Leezo restaurant ni bukan sahaja menyediakan makanan ala-ala western, tapi ala-ala kampung/melayu pun ada. So, kami decide pilih makanan kampung + western sikit je.


Nasi Goreng Pattaya

Lamb with Fried Rice

Leezo Orange Sparkling

Ini jelah makanan yang kami order ritu. Yang western punya takde gambar. Tapi kalau nak tau bolehlah pergi ke page mereka Leezo Restaurant/Leezo Container. Buat pengetahuan orang diluar yang tak familiar lagi, kat BP ini ada 2 kedai nama Leezo... Satu di Parit Raja Batu Pahat (Leezo Container), satu lagi di Flora Utama (Leezo Restaurant).

Bagi yang nak terjah ke Leezo Restaurant boleh juga sambil-sambil cuci mata sebab dekat dengan Jakel, Aeon Big & Square One Mall.
Leezo Restaurant
No 6, Persiaran Flora Utama, 83000 Simpang Kanan BP
(Berdekatan dengan Aeon Big & Square One Mall)