Dexandra Perfume | Nama Dexandra kini tidak asing lagi di Malaysia. Ini kerana dengan kehadiran Dexandra Perfume membuatkan semua orang buka mata bahawa inspired perfume pun bukan calang-calang perfume. Kalah dengan perfume antarabangsa.


Sebelum ini, Wawa ada buat review mengenai Dexandra Perfume juga. Mula-mula dalam fikiran Wawa, boleh ke Dexandra kalahkan perfume inspired yang lain? Sebab sekarang dah banyak inspired perfume dikeluarkan tapi tak semua berjaya menarik hati pelanggan. Ternyata fikiran Wawa merosot. Dexandra berjaya membuka mata orang di luar sana dan sedar akan kehadiran Dexandra.


Untuk kali ini, Wawa akan review serba sedikit mengenai Dexandra yang baharu, iaitu Dexandra Limited Edition - Scent of Life. Kenapa ia limited edition? Dexandra limited edition dikeluarkan dengan had dari sebelum ini dan jenis bauan juga sangat limited. Kebanyakkannya berbau harum wangi seperti buah-buahan dan floral dan yang paling penting ia berbau lembut dan tidak keras dimana ia bersesuaian untuk lelaki dan juga wanita.

Dexandra Limited Edition (For Men) 

Sultan | Brave | Grenade | Primus

Dexandra Limited Edition (For Women)

Amour | Adore | Violet | Purity


Sedap sangat bau Violet ni tau, bau sweet-sweet buah campur vanila. Selalunya orang tak suka bau vanila sebab kadang-kadang ada yang keras dan lembut, tapi Violet ini bau dia sangat lembut dan sesuai sangat untuk kaum wanita. 

Jom kita lihat kenapa Dexandra menjadi pilihan ramai?

KENAPA DEXANDRA PERFUME MENJADI PILIHAN RAMAI
1. Tahan Lama Lebih 8 Jam

Dexandra perfume merupakan perfume tahan lama dimana ianya boleh tahan lebih dari 8 jam dan yang paling best adalah baunya kekal. Tidak berbau busuk bercampur peluh. Memang best sangat guna Dexandra perfume.

2. Boleh Di Bawa Solat

Walaupun Dexandra mempunyai alkohol, tetapi ia selamat digunakan kerana ia merupakan alkohol dari ekstrak TEBU. Bukannya dari sumber yang tidak pasti. Ini kerana ia mempunyai pati original dan alkohol first grade iaitu selamat digunakan untuk solat.

3. Setanding Dengan Perfume Antarabangsa

Memang tidak dinafikan lagi, walaupun Dexandra merupakan inspired perfume tetapi ianya mempunyai bau hampir 90% sama dengan perfume antarabangsa.

4. Mudah Di Bawa Kemana-mana (Travel Perfume)

Dengan isian 35ml dan bersaiz sederhana, ianya mudah dibawa kemana-mana dan juga boleh dibawa pergi travel kerana ia bersifat ringan.

5. Menepati Citarasa & Permintaan Pengguna

Menghasilkan bauan pilihan citarasa rakyat Malaysia dan yang penting, ia memberi kegilaan dalam segi ketahanan bauan. Dan menjadi pilihan kerana harga yang murah dari perfume antarabangsa.

6. Produk Bumiputera

Dexandra merupakan keluaran bumiputera dan founder adalah orang Melayu. Jadi tak perlu risau lagi dah untuk membeli Dexandra.


Untuk dapatkan Dexandra perfume, bolehlah anda dapatkan dengan Azie, iaitu Stokis Sah Dexandra Kluang di alamat berikut :

Azie Beauty Da House
No 46, Jalan Ciku (ground floor) 
86000 Kluang Johor

Atau jika anda ingin membuat pendapatan sampingan, bolehlah menjadi agen di bawah Azie. Untuk maklumat lanjut boleh layari media social Azie :