PG Mall Tawar Diskaun Hebat! | Bab shopping online, kau sebutlah mana-mana platform e-dagang yang terkenal memang aku pakar bab bershopping. Hehehe.. Lagipun sekarang aku lebih suka bershopping online daripada merayap pergi mana-mana mall sebab yelah kita kan masih dalam Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP) sehingga hujung Disember ini. So aku pilih untuk keluar apabila perlu sahaja. Sekarang pun banyak mall yang sudah buat secara online kan?

Sebut mengenai shopping online, korang mesti dah tahu kewujudan PG Mall kan? PG Mall iaitu https://pgmall/my/?Source=Blogger&BloggerID=578 merupakan platform e-dagang (platform membeli-belah tempahan secara online) No. 1 di Malaysia, yang telah ditubuhkan sejak dari tahun 2017 lagi dan merupakan satu-satunya platform tempahan online tempatan di Malaysia sahaja. 

Sehingga kini, PG Mall telahpun menduduki tangga ke-3 web e-dagang teratas berdasarkan laporan Iprice insight - https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/ (sila tekan link). Selain itu, jika korang ingin berbelanja korang tak perlu risau dengan cara pembayaran di PG Mall. Kini pihak PG Mall telah menerima semua e-wallets dan juga semua jenis pembayaran samada credit card mahupun secara online banking dengan bank yang berkenaan.

APA BESTNYA SHOPPING DI PG MALL?

Haa, kalau korang nak tahu dekat PG Mall ini ada bermacam-macam tawaran istimewa setiap bulan tau. Korang cari jelah apa korang nak, senang je nak dapatkan di sana dengan diskaun yang berbaloi-baloi. Untuk bulan September ini, ada tawaran istimewa tau. Antaranya ialah :

1. WOW Store : Free Shipping!

Menariknya untuk kategori WOW Store, korang boleh dapatkan diskaun sebanyak 80% di beberapa buah kedai dan akan mendapat penghantaran percuma setiap hari dengan perbelanjaan minimum RM30. Bukan itu sahaja, korang juga boleh membeli-belah dengan mendapatkan pulangan wang tunai sehingga 3.5%. Fuhh, bukan senang nak dapatkan tawaran hebat begini di PG Mall!

Berikut merupakan top merchant yang mengambil bahagian dalam WOW Store Free Shipping :


2. Super Brand Sales!
Selain itu, PG Mall turut membuat Super Brand Sales bermula 21 September 2020 hingga 30 September 2020 ini. Apa yang menariknya tawaran ini adalah korang hanya perlu berbelanja minimum RM50 dan akan mendapat RM20 diskaun dan boleh menggunakan kod diskaun 'PGSUPER' untuk menikmati pelbagai diskaun hebat. 

Antara brand-brand yang turut serta ialah Nestle, Gintell, Vivo, G2OOO, Revlon, Old Town, P&G, Focus Point, Hurix, 4S Professional, Pineng. Maklumat lanjut korang boleh klik pautan ini - https://pgmall.my/superbrand-powerseller.

3. Health & Beauty Essential Week!

Tawaran hebat yang paling ditunggu-tunggu oleh kaum wanita semestinya Health & Beauty Essential Week. Aku pun tak terkecuali nak topup barang kosmetik dan skincare aku yang dah nak habis tu. Ianya sudah berlangsung dari 15 September 2020 hingga 30 September 2020. Masih sempat nak shopping uii! Mudah sahaja, korang hanya perlu berbelanja sebanyak RM100 dan dapat RM25 diskaun. Woww! Banyak juga diskaun tu kan. So, jangan lupa shopping dan dapatkan penghantaran percuma terhad pada RM4 dan gunakan kod diskaun istimewa untuk korang shopping iaitu 'LOVEPGHB25'. Klik pautan ini untuk lihat lebih banyak diskaun hebat - https://pgmall.my/healthybeauty-essential-week.

Jangan tunggu lagi. Jom shopping sekarang di https://pgmall.my/Source=Blogger&BloggerID=578 atau boleh install applikasi PG Mall untuk menyopping di sana sebelum tamat diskaun dan jualan hebat! Untuk maklumat lebih lanjut, korang boleh layari laman berikut :

Website : https://pgmall.my/Source=Blogger&BloggerID=578

Facebook : https://facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram : https://instagram.com/pgmall.my/

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #FreeShipping #Wowstore #Superbrandsales #healthnbeautyessentials