Super Beauty Day 10.10 | Hello korang! Mesti korang tertunggu-tunggu sales dekat mana-mana website beli-belah kan sempena 10.10? Lagi-lagi kalau anda wanita, memang tak boleh kalau tak ada sales produk kecantikan. Macam WA juga lah kiranya. Mesti nak juga menanti sales produk kecantikan. 

Tapi, korang tak perlu risau sangat, sebab ada satu website terkenal ini buat sales kaw kaw! Okay, kalau korang nak tahu, sekarang Lazada ada buat Super Beauty Day 10.10 hari ini sahaja! Ye hari ini sahaja, tak ada esok lusa dah!

Apa yang ada sempena sales hari ini? 

Apa yang menariknya sales kali ini diskaun sehingga 80% untuk jenama-jenama yang terpilih. Rambang mata nak shopping produk kecantikan kat Lazada hari ini.

Pelbagai jenama produk kecantikan turut menyertai kempen ini dan antara top brand tersebut adalah seperti Urban Decay, AHC, NYX, Dove, Olay, Eucerin dan lain-lain lagi dengan diskaun hebat sehingga 80%. 
Bukan itu sahaja, Lazada Super Beauty Day 10.10 juga ada menawarkan pelbagai tawaran hebat seperti Flash Sales, Vouchers, Buy 1 Get Free 1 Deals, dan Beauty Bundles. Setiap tawaran tersebut mempunyai pelbagai pilihan menarik. Sampaikan WA confuse nak beli apa sebab harga yang ditawarkan sangat murah!

Flash Sales (Watsons)

Brand Flash Sales
Ada macam-macam brand yang join kempen flash sales

Untuk Flash Sales, korang kena get ready setiap 2 jam akan ada flash sales baru tau! WA dah banyak masuk ke shopping cart ni, tunggu nak bayar je.. Hehehe!

Vouchers
Claim before sold out!

Buy 1 Get Free 1 Deals

Beauty Bundles
Korang tengok tu, banyak sangat tawaran yang diberikan. Kalau macam ini, memang mata tak nak lepas dari lihat Lazada offer kan? WA suka main Slash It semalam dan Flash Sales sebab harga flash sales dia boleh tahan murah juga!

Okaylah tak nak panjang-panjang sebab nak sambung shopping! Hahaha.. Korang kalau nak shopping kat Beauty Super Day ni, WA nak bagi special code vouchers untuk readers dan followers WA! Vouchers Code --> 1010HBKOL9

Nahh, kalau nak shopping, masih sempat lagi ni, korang klik je link ini https://c.lazada.com.my/t/c.Lbr untuk shopping sempena Lazada 1010 Super Beauty Day!