BROKOLI Hair Care | Kebanyakannya ramai yang mengalami masalah rambut tetapi tidak menitikberatkan kerana memikirkan ianya bukanlah penting seperti penjagaan muka. Ini ternyata SALAH! Kenapa salah?

Dijangkakan bahawa hampir 1/3 lelaki di dunia terancam mengalami masalah botak kepala menjelang usia 35 tahun, maka 62 peratus individu botak kurang keyakinan diri dan merasa dirinya kurang kacak. Hal ini mungkin terjadi kerana mereka mengalami stress, kurang nutrisi, merokok dan mengambil alkohol dan menyebabkan terjadinya punca utama masalah rambut. Manakala, hampir 70 peratus masalah keguguran rambut dialami oleh wanita selain dari lelaki.

Adakah Anda Mengalami MASALAH begini?
  • Rambut Gugur dan Jarang?
  • Masalah kepala makin Botak?
  • Masalah Kelemumur?
  • Rambut cepat Beruban?
  • Masalah Kudis di kepala?
Jika YA, BROKOLI dapat membantu anda selesaikan semua masalah di atas dan kesannya anda boleh rasa dalam tempoh yang cepat dengan tanpa bahan kimia merbahaya. Inilah dia BROKOLI iaitu salah satu produk unik di bawah rangkaian IMAAN SUCI WORLD.

RAMBUT BANYAK GUGUR.. RISAU TAK TAHU NAK BUAT APA???

Terbaharu set rawatan dan penjagaan rambut gugur BROKOLI- 'Natural Hair Rescue' kini telah berada di pasaran selepas menjalani proses R&D. Di dalam set ini mempunyai 3  jenis iaitu :
  1. Grow Me Shampoo
  2. Treat Me Treatment 
  3. Boost Me Scalp Booster
Apa yang bestnya adalah ketiga-tiga jenis produk BROKOLI ini menggunakan bahan-bahan organic dan berkualiti tinggi dan setanding dengan produk yang digunakan di salon atau pusat rawatan rambut proffesional yang lain. Bahan-bahan bermutu tinggi tersebut adalah :
  • Citrus Medica Limonium untuk Shampoo
  • Wallnut Shell Extract untuk Treatment
  • Jojoba Oil untuk Serum
BROKOLI ternyata terbukti berkesan kerana ia mampu selesaikan masalah rambut gugur. Antara kelebihan-kelebihan BROKOLI :
  • Menyelesaikan masalah rambut gugur
  • Merawat masalah kulit kepala
  • Merangsang pertumbuhan anak rambut
  • Menguatkan akar rambut
  • Menyihatkan rambut
GROW ME Shampoo

Grow Me Shampoo menggunakan bahan Citrus Medica Limonium atau lebih kurang macam Lemon untuk memberi kesegaran pada kulit kepala dan rambut supaya dapat menyegarkan kulit dan membuat sel sel mati.

Shampoo ini boleh digunakan dalam 2 kali sehari, atau selang sehari ataupun boleh menggunakannya setiap hari. Hanya picit sedikit dan ratakan seluruh rambut kerana ianya mempunyai bunyi yang banyak.

Tekstur shampoo BROKOLI ini cair seperti shampoo yang lain tapi sedikit pekat dan berwarna hijau serta mempunyai bau yang sangat wangi seperti bau yang dingin untuk kesegaran rambut.

TREAT ME Treatment

Treat Me Treatment pula menggunakan bahan organik iaitu Wallnut Shell Extract dan sangat bagus kerana ia merupakan kacang yang kaya dengan zat Omega 3 untuk rambut anda. Kacang Walnut dapat membantu melindungi sel-sel rambut anda dari rosak terkena sinaran matahari dan memperkuatkan rambut. Wallnut Shell Extract ini dihancurkan menjadi biji-biji dan dicampurkan ke dalam Treatment BROKOLI ini.

Tekstur treatment BROKOLI sangat pekat dan likat. Ianya berwarna putih dan dicampur dengan serpihan kacang Walnut. Anda boleh gunakan samada banyak atau di kawasan tertentu yang bermasalah. Disebabkan teksturnya yang pekat, anda perlu memicitnya kuat sedikit untuk mengeluarkannya. Jangan risau jika terlebih, anda boleh buka penutup dan simpan semula.

Zoom In tekstur Shampoo & Treatment BROKOLI

SCALP BOOSTER Serum

BROKOLI Hair Scalp Bosster Serum ini sangat istimewa kerana ia diciptakan dnegan kombinasi serum untuk kulit kepala dan gajet urutan. Ini adalah pertama kali di Malaysia, mempunyai penyelesaian 2 dalam 1 untuk masalah rambut gugur.

Antara kelebihan Scalp Booster adalah :
  • Merawat masalah rambut gugur
  • Melancarkan peredaran darah pada kulit kepala
  • Kandungan minyak Jojoba sangat bagus untuk merawat, memulih dan menguatkan akar rambut
  • Menggalakkan pertumbuhan anak rambut
  • Menyihatkan rambut
  • Membuang sel-sel mati dan merawat masalah kelemumur
  • Size kecil mudah diguna dan dibawa ke mana sahaja
  • Dapat membantu menghilangkan stress dan sakit kepala
Cara Penggunaan Scalp Booster 2 in 1 :

1. Putar/Pusingkan gajet yang berwarna hijau untuk sapu serum dahulu.
2. Sapukan serum (putih) yang berkualiti pada kawasan bermasalah dengan hanya roll-on sahaja.
3. Kemudian, ON gajet yang hijau supaya bergetar.
4. Mulakan urutan pada kawasan yang dah di roll-on serum tadi.

Gunakan serum ini selepas mencuci rambut dan  lap rambut untuk berada dalam keadaan lembap. Ia sangat berkesan apabila digunakan ketika rambut dan kulit kepala dalam keadaan bersih. Bau serum ini sangat wangi dan menyegarkan malah rasa sejuk. Jika anda mempunyai rasa pening atau stress, anda boleh letakkan gajet yang bergetar pada kawasan berdenyut. Menggunakan Scalp Booster 2 in 1 ini ibarat anda sedang menikmati rawatan penjagaan rambut di pusat rawatan rambut.

Testimoni - Testimoni Pengguna BROKOLI Hair

Antara testimoni pengguna yang telah mencuba BROKOLI Hair :




Feedback WA Selepas Menggunakan BROKOLI Hair Selama 3 Minggu

Ini adalah honest review dari WA sebab memang ada masalah rambut gugur. Mana Gambar rambut? Aiippp, kan WA bertudung takkan nak tayang rambut yang gugur? Tapi jangan risau sebab memang WA akan share benda yang bagus dengan seikhlas hati.

Sepanjang 3 minggu menggunakan set BROKOLI Hair ini, alhamdulillah, masalah rambut gugur WA sudah kurang tak macam dulu sekali mandi je penuh rambut gugur belum masuk yang sikat rambut. First guna shampoo ini best sangat sebab ia wangi dan rasa sejuk je kepala tu, mybe sebab ia menggunakan lemon untuk menyegarkan rambut. Then, selepas shampoo WA guna treatment dia memang best gila. Rasa taknak keluar bilik air. Sebab khusyuk membelai rambut dan rambut rasa ringan dan licin je. Dah tak ada masalah rambut kusut. 

Last sekali, step yang penting adalah serum dan gajet Scalp Booster ni. Serum dia memang sejuk. Serius! Dahlah baru lepas cuci rambut, disapu lagi serum. Pehhh! Rasa macam dalam salon weiii.. Untuk serum ni WA sapu dekat kawasan yang banyak rambut gugur untuk mempercepatkan petumbuhan anak rambut. Kalau dulu urut pakai tangan lenguh, sekarang pakai je gajet ni mudah sangat. Dapat merasai gegaran macam mesin urut kepala. Hehehe...

Sekarang tengah harga PROMO JULAI! Anda beli set BROKOLI Shampoo & Treatment, FREE Roll-On Scalp Serum dengan berharga RM116 sahaja!! Nak beli loose boleh juga.

GROW Me Shampoo RM60 (1 botol) 200ml
TREAT Me Treatment RM60 (1 botol) 200 ml

Scalp Booster RM89.90 (25ml)

Promo ===========> 1 Scalp Booster RM55, 2 Scalp Booster RM110

Jika anda ingin membeli set BROKOLI Hair ini bolehlah hubungi Cik Zira :

No tel : 019-392 2261