Menang RM10 000 Dengan Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold | Pejam celik pejam celik sekejap sahaja dah seminggu kita meraikan hari raya aidilfitri 2018. Mood raya masih on sebab tak puas lagi beraya, belum lagi dengan jemputan rumah terbuka. Tapi, poket dah menunjukkan tanda-tanda kekeringan. Hehe.. 

Korang jangan risau, sebab sekarang ini ada peraduan dengan Wefie Raya Jus Hidayah Gold tau! Menang hadiah bernilai RM10 000 weii! Mau tak mau?? Of courselah mau kan? Macam mana cara nak join? Haa, sabar yee.. Sebelum WA terangkan bagaimana cara untuk menyertai peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold, WA nak perkenalkan dahulu Jus Hidayah Gold oleh Seraimas Herbs ini. 

SERAIMAS HERBS 

Seraimas Herbs Sdn Bhd telah ditubuhkan pada 2005 di atas impian dan inspirasi oleh pengasas yang juga Pengarah Urusan Syarikat, Datin Hajjah Sunita Bibi Ali Akhbar dengan menyediakan pelbagai rangkaian produk yang bermutu tinggi. Syarikat ini telah diperbadankan di bawah Akta Pendaftaran Perniagaan 1956 pada 22 Julai 2005 dan kini telah beroperasi sepenuhnya di Labis, Johor.

Di awal kemunculan syarikat ini, ia telah mengeluarkan produk kesihatan dan kecantikan yang berasaskan herba dan bahan semulajadi dengan Losyen Terapi Anggun dan Dara Mas Cucian Wanita, Serai Mas Herb, Astanita Collagen Skinz dan C'Bidadari Juice khas untuk kaum wanita yang mementingkan kecantikan luaran dan dalaman. Malah, ia mula berkembang dengan memperkenalkan produk baharu seperti Jus Hidayah, Kismis Hidayah, Raudah Energy Drinks, Rest Slimm Mango Drink dan Bengkung Puteri

JUS HIDAYAH GOLD

Korang pernah dengar tak Jus Hidayah Gold? Produk ini merupakan minuman kesihatan bermutu tinggi dan produk yang paling laku keras dalam keluaran Seraimas Herbs ni tau. Memang banyak permintaan kerana ianya mengandungi bahan terbaik dengan gabungan 23 jenis herba yang memberi kebaikan dan kesan berganda. Antaranya ialah :
  • Madu
  • Buah Tin
  • Kismis
  • Kurma Merah 
  • Lada Pintal
  • Apricot
  • Delima
  • Cengkih
  • Kunyit
  • Buah Pala
  • Senduduk Putih
  • Mahkota Dewa
  • Habbatus Sauda
  • Mengkudu
  • Teja Lawang
Dengan gabungan 23 herba terpilih yang terdiri daripada yang berkualiti tinggi, sememangnya bermanfaat untuk kesihatan tubuh dan badan. Jus Hidayah Gold ini juga dijadikan alternatif untuk mengekalkan kesihatan ataupun membantu mencegah penyakit seperti kanser, diabetes, darah tinggi, gout, angin ahmar, migrain dan lain-lain.

Kalau korang nak tau, ayah WA seorang pengguna Jus Hidayah Gold. Dia suka sangat minum untuk mencegah penyakit yang dia ada sekarang ni. Bukan itu sahaja, WA sendiri pernah mencubanya ketika migrain dan badan penat dek kerana melakukan aktiviti harian tanpa henti, dan ternyata ia membantu mencergaskan tubuh badan. Tak salah kalau nak mencuba. Kita cuba, usaha dan tawakkal. InshaaAllah.

DUTA PRODUK - IMAM MUDA ASYRAF

Siapa tak kenal dengan Imam Muda Asyraf?

Imam Muda Asyraf telah dipilih menjadi duta produk kesihatan yang terkenal dengan tagline "Lebih Kuat, Lebih Cerdas, Lebih Beramal" iaitu Jus Hidayah Gold keluaran Seraimas.

Menerusi program bual bicara iaitu Hidayah Talk, Imam Muda Asyraf merupakan juara musim pertama program Imam Muda, akan berkongsi pelbagai isu melalui laman Facebook Seraimas HQ yang berlangsung tiga kali dalam sebulan dengan kupasan topik-topik semasa tentang kekeluargaan dan kesihatan.

PERADUAN WEFIE RAYA BERSAMA JUS HIDAYAH GOLD

Tadaaaa.......

Inilah saat yang ditunggu-tunggu! Korang kaki contest? Kaki selfie/wefie? Korang perlu sertai peraduan wefie raya bersama Jus Hidayah Gold kalau nak menang hadiah bernilai RM10K!

Cara-Cara Penyertaan :
1. Beli Jus Hidayah Gold
2. Peserta perlu bergambar beramai-ramai (wefie) dengan Jus Hidayah Gold sebagai bukti
3. Muat turun aplikasi QR reader di App Store atau Play Store dan scan barcode yang tertera di kotak Jus Hidayah Gold
4. Isi butiran lanjut dan masukkan "original code". Ikut langkah seperti yang tertera di laman sesawang www.seraimas.my
5. Masukkan slogan "Saya sertai peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold kerana....." Ayat tidak boleh melebihi 50 patah perkataan
6. Muat nai gambar wefie raya anda di ruang yang disediakan. Dengan memuat naik gambar di ruang ini anda telah mengaku bahawa :
  • Gambar adalah milik anda
  • Tiada sebarang pelanggaran hak cipta atau seumpamanya.
  • Anda bertanggungjawab sepenuhnya terhadap gambar dan maklumat yang dimuat naik
  • Membenarkan pihak penganjur menggunakan atau menyiarkan gambar anda di sebarang media bagi tujuan pengiklanan dan promosi produk Seraimas
7. Untuk anda berpeluang memenangi hadiah, penyertaan anda mestilah diterima pada hari akhir tempoh peraduan. Semua penyertaan yang diterima di luar tempoh penyertaan tidak akan dilayan.
8. Dengan menyertai peraduan ini, anda adalah dengan ini dianggap telah menerima dan bersetuju dengan terma dan syarat peraduan #WefieRayaJusHidayahGold. Klik SINI untuk sertai!

Peraduan ini terbuka kepada semua pelanggan tetap Jus Hidayah Gold. Jika anda belum beli dan ingin sertai, cepat pergi beli di mana-mana kedai jamu berhampiran, website Seraimas atau Facebook Seraimas HQ.

Anda boleh hantar seberapa banyak penyertaan yang dikehendaki dengan syarat setiap penyertaan mesti ada kotak Jus Hidayah Gold sebagai bukti pembelian. Pemenang akan dipilih berdasarkan gaya yang paling kreatif. Kreatif tau, jangan formal pulak gaya. Hehehe.. Pemilihan akan dipilih oleh juri yang telah dilantik. Hadiah mana hadiah??? Adoooooo nii...

Hadiah Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold :

1. Tempat Pertama :
Gold bar (20g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda Asyraf dan keluarga Seraimas

2. Tempat Ke-2 :
Gold bar (10g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda Asyraf dan keluarga Seraimas

3. Tempat Ke-3 hingga ke-5 :
1 dinar emas +  2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda Asyraf dan keluarga Seraimas

Tarikh Penyertaan : 17/5/2018 - 1/7/2018

Penyertaan hanya DIBENARKAN hantar pada 1/7/2018 sehingga jam 10 malam sahaja.


Sempat lagi ni lagi seminggu jerrr!

Uiisshh! Hadiah dia lumayan weii! Takkan korang nak tengok je? Kena join tau mana tau rezeki korang. Dari korang selfie/wefie setakat post kat media social je, baik korang sertai peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold ni, mana tau tersangkut rezeki.. fuuhhhhh!!!~

Untuk sebarang pertanyaan dan maklumat lebih lanjut, sila layari laman berikut :

Website : www.seraimas.my
Youtube : Seraimas Herbs
No Telefon : +6012-7848364