LazAdaStyle | Lazada Malaysia dikenali sebagai paltform eCommerce  No 1 di Asia Tenggara  yang terkemuka di Malaysia kini telah melancarkan satu rancangan baharu pertama di TV iaitu LazAdaStyle Fashion Reality Show yang berkaitan mengenai dunia fesyen.

LazAdaStyle Fashion Reality Show di TV3

LazAdaStyle Fashion Reality Show kini boleh ditonton di TV3 yang bersiaran pada setiap hari Ahad jam 3 petang bersempena dengan Hari Raya Aidilfitri tahun ini untuk Fashionistas dan Pereka Fesyen dengan menampilkan selebriti-selebriti tempatan termasuklah Rizman Rozaini, Wirda Adnan, Nana Mahazan dan ramai lagi.

Dengan kerjasama rangkaian televisyen Media Prima, rancangan ini diacarakan oleh seorang pelakon Malaysia iaitu Nana Mahazan. Tujuan rancangan ini dibuat adalah bertujuan untuk meletakkan Lazada sebagai destinasi membeli-belah rakyat Malaysia untuk pelbagai produk fesyen dan juga kecantikan.

Menurut Christophe LejeuneKetua Pegawai Eksekutif Lazada Malaysia berkata :
Kami sedang memulakan perjalanan yang menarik untuk memperdalam rayuan kami kepada pengguna yang berpusatkan fesyen. Rancangan TV LazAdaStyle Fashion ini adalah cara kami untuk terus melibatkan mereka dalam acara yang lebih menarik dan relevan selain menyediakan pengguna dengan pelbagai jenis barangan. Fesyen dan kecantikan adalah tumpuan utama kami untuk Hari Raya tahun ini kerana ia merupakan elemen penting untuk keluarga Melayu semasa perayaan ini.
Terdiri dari empat episod, LazAdaStyle telah menggabungkan lapan pereka fesyen tempat yang berminat untuk mempamerkan pakaian terbaik mereka di rancangan ini mengikut masa, tema dan bahan yang ditetapkan pada setiap minggu.

Dari situ, reka bentuk mereka akan dinilai oleh personaliti terkenal dalam industri fesyen iaitu Rizman Rozaini dan Wirda Adnan. Bukan itu sahaja, para peserta juga akan diawasi oleh usahawan fesyen popular seperti Min Luna, Syed Faizal, Bustaman Mokhtar sepanjang pertandingan berlangsung.

Bukan itu sahaja, para tetamu boleh melihat selebriti tempatan dengan lebih dekat seperti Elfira Loy, Siti Sarah Raisuddin, Sherry Alhadad, Yasmin Hani dan Sha'rin Razali beserta pereka fesyen kegemaran mereka dan menyaksikan penyingkiran para peserta sehingga pemenang dipilih di akhir rancangan ini.

Bagi pemenang utama LazAdaStyle bakal membawa pulang berupa wang tunai dan hadiah lumayan berjumlah sebanyak RM100,000.00! Woww!!!

Bagi anda yang tidak ingin terlepas menonton rancangan ini, jangan lepaskan peluang anda untuk mengikuti semua episod LazAdaStyle yang bersiaran pada setiap hari Ahad,  jam 3 petang di TV3 bermula dari 6 hingga 27 Mei ini.

Menerusi rancangan ini juga, anda dapat melihat Lazada Malaysia membuat tawaran istimewa sempena Hari Raya dan promosi khas di lazada.com.my.

Lapan peserta telah di senarai pendek melalui ujibakat tertutup selepas pertandingan yang dianjurkan oleh Lazada Malaysia di Instagram yang menerima lebih daripada 300 penyertaan di seluruh negara.

Selain itu, anda juga boleh membeli barangan kegemaran anda dari rancangan TV ini di applikasi Lazada  [Klik Disini]

Jika anda tidak ingin melepaskan peluang, anda juga boleh memuat turun applikasi LazadaApp jika anda tertarik dengan barangan tersebut di saat anda menonton rancangan LazAdaStyle Fashion ini.


Cabaran Mingguan Berbeza Setiap Episod

Untuk setiap minggu mempunyai episod yang berbeza. 2 episod sudahpun berlalu dan pada Ahad ini 20 Mei 2018 merupakan episod yang ke-3.

Episod 1 : Hijabista Collection 

Episod 2 : Mother & Me Collection


Episod 3 : Bold & Curvy Collection (Plussize)

Episod 4 : Raya Couple Collection
Siapakah agaknya orang yang berjaya ke peringkat akhir nanti? Jangan lupa tonton episod 3 dan 4 untuk mengetahui siapakah yang bertuah akan memenangi wang tunai beserta hadiah lumayan berjumlah RM100,000.00 itu?

Jumlah peserta adalah 8 orang :
  1. Episod 1 : 2 teams, 2 eliminated from losing team
  2. Episod 2 : 2 teams, 2 eliminated from losing team
  3. Episod 3: 1 eliminated out of remaining 4 contestants. Contestants to push their own style in this episod!
  4. Episod 4 : 3 finalists

Shake-Shake Contest

Jangan hanya menonton sahaja! Sekiranya anda menonton rancangan LazAdaStyle ini, jangan lupa untuk menyertai Shake-Shake Contest untuk menang voucher dari Lazada Malaysia. Pastikan anda telah memuat turun applikasi LazadaApp dan standby depan TV dengan telefon bimbit anda dan sertai contest ini!

Jika anda adalah seller dan ingin produk anda dipaparkan di LazAdaStyle, anda boleh mendaftar masuk sebagai seller di laman sesawang lazada.com.my. Buat pelanggan Lazada Malaysia, anda juga berpeluang untuk berkongsi bersama Lazada gambar OOTD anda dengan hashtag #mylazastyle dan bakal berpeluang untuk muncul di LazAdaStyle.

Anda ingin membeli barangan seperti kelihatan di dalam LazAdaStyle? Jangan risau kerana anda boleh membeli-belah di laman ini [Klik Disini]

Jangan lupa follow akaun Instagram Lazada Fashion - www.instagram.com/lazadafashion_my/ untuk mendapatkan update terkini mengenai dunia fashion bersama LazAdaStyle.