Pembersih Solekan No 1 Di Malaysia | Kebanyakkan wanita akan merasa rumit jika mempunyai masalah untuk menanggalkan makeup dengan cepat. Bayangkan dengan makeup tebal, susah pula nak tanggalkan. Nak tak nak kena guna makeup remover yang lain siap tenyeh lagi muka tu sampai hilang segala sisa makeup. Tahukah anda, bahawa kini hanya dengan sehelai tisu lembap anda mampu membuang keseluruhan makeup dengan pantas tanpa perlu mencuci semula muka dengan pembersih wajah?

Memandangkan WA merupakan seorang yang suka bermakeup walaupun makeup natural, tapi kadang-kadang merumitkan keadaan WA untuk hilangkan kotoran dengan pantas. Selalunya WA menggunakan tisu basah biasa sahaja tapi memerlukan hampir 2 helai tisu untuk buang segala sisa makeup. Kadang-kadang menggunakan makeup remover untuk tanggalkan maskara dan mencuci muka. Tapi sejak WA diperkenalkan dengan Imaan Wipes yang viral dengan kehebatan tisu lembap  ni, WA terus cuba dan ternyata ianya sangat mudah. Hanya menggunakan sehelai tisu sahaja, ia mampu menanggalkan semua makeup dan membersihkan muka dengan pantas. WowW!!

Haa, inilah koleksi tisu lembap dari Imaan Suci World. Banyak kan? Masa mula-mula WA kenal hanya tahu untuk yang makeup remover je, tapi sekarang dah beranak-pinak dah oi! Setiap warna lain fungsi-fungsinya kecuali biru dan pink mempunyai fungsi yang sama untuk makeup remover, cuma ada tambahan bahan di dalamnya untuk penggunaan muka berlainan. 

Seperti yang kita maklum, tisu lembap yang berada di pasaran seperti di pasaraya kini tidak semua mempunyai bahan yang khusus dan juga ada yang mempunyai alkohol dan boleh membuatkan kulit muka cepat kering. WA sendiri pernah alami kulit kering selepas menggunakan tisu lembap lain. Tapi kini WA dah tak perlu risau sebab dah ada tisu lembap dari Imaan yang mempunyai bahan yang selamat. Nak tahu apa fungsi setiap warna tersebut? Jangan skip-skip tau, baca sampai habis okeh!

Imaan Suci Wipes Collection

Imaan Suci World telah mengeluarkan  4 jenis imaan suci wipes dan mempunyai fungsi dan kelebihan tersendiri iaitu :
  • Tisu Pembersih Wajah (Biru)
  • Tisu Pembersih Wajah + Argan (Pink)
  • Tisu Pembersih Seisi Keluarga (Kuning)
  • Tisu Pembersih Zon Intim Wanita (Purple)
Ia berfungsi untuk membersihkan wajah. Tidak kira samada anda bermakeup atau tidak. Kadang-kadang kulit kita rasa berminyak ke apa, just apply je tisu ni kat muka untuk buang sisa kotoran kat muka. Kelebihan yang ada di dalam tisu lembap (biru) adalah :
  • Mempunyai formula Aloe Vera & Vitamin E
  • Membersih dan menyegarkan wajah
  • Sesuai untuk yang kulit berminyak dan berjerawat
Manakala, untuk tisu lembap (pink) ini, ia mempunyai fungsi yang sama seperti (biru) untuk membersihkan wajah dan menanggalkan makeup iaitu sebagai pembersih solekan (deep cleansing). Kelebihan yang ada ialah :
  • Menggunakan bahan Aloe Vera dan Vitamin E
  • Tambahan formula Minyak Argan
  • Membantu membersih dan melembapkan
  • Sesuai untuk kulit kering dan sensitif
Apa Kata WA Selepas Menggunakan Imaan Wipes?

Serius memang terbaik! Yelah, sebelum ini WA guna tisu lembap biasa pun tak cukup 2 helai, mesti guna makeup remover oil atau water untuk tanggalkan sisa makeup yang degil dan cuci muka dengan pembersih wajah barulah bersih. Tapi kali ni, tak perlu susah-susah sebab hanya sehelai tisu je mampu buang segala kotoran di muka. 

Malah, yang paling best, imaan wipes ini tisu lembap yang mesra solat tau. Tapi perlu berjam-jam untuk bersihkan muka just tenyeh-tenyeh dah hilang. Kalau muka rasa berminyak, atau melekit sebab cuaca tak menentu pon boleh je apply tisu lembap ni. Semudah ABC. Dijamin selamat kerana mempunyai bahan terbaik.

Lihat Video Menanggalkan Makeup 


Bukan anda sahaja boleh guna imaan wipes ini, malah seisi keluarga anda juga boleh menggunakannya dengan hati riang. Imaan Family Wipes ini merupakan tisu lembap yang dihasilkan dengan gabungan antara formulasi Madu, Aloe Vera dan Vitamin E untuk memberi perlindungan seisi keluarga. Fungsi Imaan Family Wipes adalah :
  • Menjaga kebersihan seisi keluarga
  • Kegunaan semasa anak-anak makan, menyusu, tukar lampin, muntah, bermain dan lain-lain
  • Kegunaan aktiviti keluarga di luar rumah (travel)
  • Membersihkan peluh dan daki dan menyegarkan 
  • Menghilangkan bau badan
  • Membersihkan peralatan mainan kanak-kanak, perabot dan lain-lain
  • Kegunaan untuk orang sakit atau orang kurang upaya
  • Menjaga kebersihan ibu yang menyusu badan
Nampak tak fungsi untuk seisi keluarga ni? Banyak manfaatnya tau. Tak rugi kalau anda mempunyainya sekarang. Kadang-kadang kita rasa tak sedap nak pegang anak dalam berpeluh, boleh lap dengan tisu ini.

Imaan Feminine Wipes berfungsi untuk membersih, menyegar dan melindungi kawasan intim wanita. Dan ia mempunyai 2 bahan penting di dalamnya iaitu Daun Sireh dan Mawar. Daun sireh merupakan sumber asli yang mengandungi anti septik mematikan kuman dan antioksidan yang boleh berpunca dari bakteria dan kulat. Manakala, pati mawar bertindak untuk mengimbang kadar PH dan membuat rasa nyaman dan sejuk pada kulit.

Kelebihan-kelebihan Imaan Feminine Wipes :
  • Solat tanpa was-was
  • Tiada bau keputihan
  • Aman ketika haid
  • Segar dan yakin
  • PH seimbang
  • Tiada masalah gatal
  • Memudahkan pergi travel
Bagus juga adanya feminine wipes ni sebab yelah, kadang-kadang ada sesetengah bilik air di shopping mall tidak ada pili air, jadi senang kalau ada feminine wipes ni untuk memudahkan urusan kita untuk beristinjak tanpa perlu menunggu turn menggunakan bilik air yang ada pili air dengan beratur panjang. Sebab feminine wipes ni dah basah tau, jadi tak perlukan air jika keadaan dah terlalu darurat bila tak jumpa bilik air.

Ada Promosi La Weiiii Imaan !!!!

Haaa, biar betul? Iyeee,, ada promosi sehingga akhir bulan Mei ini. Bukan senang anda nak grab peluang emas ini kan? Jom kita lihat promosi yang ditawarkan!

Promosi sempena hari ibu ini sehingga akhir bulan Mei untuk Tisu Pembersih Seisi Keluarga. 

Ramadan Special Offer!
Belian Sekotak Imaan Wipes Biru (18pcs) RM85 
Free 3pcs Imaan Wipes Pink

Ramadhan Special Offer!
6pcs Iman Wipes Biru RM30
Free 1pcs Imaan Wipes Pink

Untuk Imaan Feminine Wipes (purple) sekotak RM90 tapi tiada promo ye. Dan ada sales produk dari Imaan yang lain juga.

Ramadhan Special Offer!
Detox Zero Belly RM55 + free Lotion Zero Belly

==========================================================================

Amacam? Rasa tergugat tak iman tu nak beli koleksi Imaan Wipes? Cepat-cepatlah grab sebelum habis promosi ni tau. Memang berbaloi kalau anda memiliki tisu lembap viral dari Imaan Suci World ini sebab diyakini selamat dan terbaik. WA pun tak sabar nak repeat lagi untuk stok masa raya nanti.

Sebarang pertanyaan lanjut, anda boleh hubungi stokis sah oleh Cik Hazirah di :



No Telefon : www.wasap.my/60198723577

Daftar jadi agen RM10 (sampai Jun 2018) Harga asal RM30 - angel.imaanworld.com/daftar/000048