Free Skincare Class Mary Kay | Haii haiii semua. Kali ini entri blog WA tidak panjang lebar tapi ada lah nak dibebelkan dalam entri ini. Hehehe... Bukan senang korang nak jumpa orang yang suka bebel secara pendek tau. Hahhaa!

Oklah, memandangkan banyak kes skincare local yang penuh dengan merkuri sedang menular, jadi ramai manusia di luar sana berhati-hati dengan produk yang banyak merkuri. Sampaikan ada yang teruk muka tak sanggup WA nak lihat sebab kesian sangat tau. Tapi mujurlah ada Mary Kay sekarang yang diyakini selamat untuk digunakan. Haa, takkan tak tahu lagi pasal Mary Kay kot? Google lah yee, sebab WA nak promot class FREE je ni.. Hikss!

Bagi warga Selangor, yang inginkan FREE CONSULTANT serta CLASS SKINCARE FREE, anda boleh hadir ke kelas Cik Syeda Som kita tau. Kelas skincare MK free ini dibuat area Ukay Perdana, Bukit Antarabangsa dan Taman Sri Ukay, Ampang. 

Bukan senang tau nak dapat kelas skincare secara percuma dengan beauty consultant dari MK ini. Dahlah free kelas, dapat pula merasa produk dari Mary Kay sendiri. Memang berbaloi. Tak rugi korang pergi belajar kenali masalah kulit korang. Haa, nak kenal siapakah gerangannya?

Inilah dia Cik Syeda Som kita yang berasal dari Johor dan kini menetap di Selangor kerana bekerja disana. Jadi, tak perlu risau lagi sebab Cik Syeda Som ini boleh dipercayai dan merupakan Independent Sales Director! 

Antara kelas skincare percuma yang beliau anjurkan di Johor sebelum ini. Kini anda boleh dapatkan kelas skincare Mary Kay secara percuma di Selangor seperti area Ukay Perdana, Bukit Antarabangsa dan Taman Sri Ukay, Ampang. 


Nak kulit bersih, kulit cantik tanpa masalah dari bahan-bahan yang terlarang seperti merkuri dan sebagainya, anda memang perlu hadir ke kelas skincare percuma ini.

Sebarang pertanyaan mengenai kelas skincare percuma ini, korang boleh hubungi Cik Syeda Som kita di talian 016-7426793 atau laman social beliau :

Facebook : Syeda Som SD MK

Instagram : @putrysyeda