Berus Make Up | Hai selamat malam semua. Ehh, WA update entry malam so malam lah ek. Kalau korang baca pagi or petang ubahlah sendiri. Hehehe. Oklah, hari ini WA nak share something kat korang tau. Nak baca sampai habis tak?

Sebenarnya, dalam bulan 7 yang lepas WA dapat gift dari someone tapi dia tak nak WA mention nama dia. Gift yang WA dapat sudah tentulah berus makeup yang super duper cantik ni!


Tadaaa~ Cantik tak berus makeup ini? Gabungan warna biru dan purple nampak exclusive gitu. WA suka kumpul berus makeup sebab WA seorang kaki makeup jadi, memang patut kena ada berus makeup lebih. Hehehe.. Tapi sampai sekarang WA masih tak menggunakannya lagi. Sebab sayang sangat nak guna weiiii!


Boleh digunakan dengan pelbagai fungsi seperti blush, shading, eyeshadow dan lain-lain. Bahkan, bulu berus ini sangat lembut tidak terlalu keras seperti berus yang murah. Sebab itulah rasa sayang sangat nak guna berus makeup unicorn ini. 


Korang berminat ke dengan brush ini? Kalau korang minat, boleh hubungi WA di facebook, nanti WA akan personal bagitahu siapa owner seller brush ini. Owner ini mudah untuk berurusan tau.