Muka Ala-Ala Doll Dengan Pipi Pink | Sekarang tengah trend makeup ala-ala doll atau anime doll kan? Mesti korang tengah mencari blusher brand apa sesuai untuk look makeup macam tu. Ada sesetengah blusher jenis matte, kalau doll biarlah bagi nampak glowing. Barulah naik makeup tu kan.


Apa benda ni? Foundation stick ke lipstick? Haa, kalau korang nak tahu, sekarang blusher pun dah ada jenis stick tau. Senang nak guna, senanag dibawa ke mana-mana dengan saiznya yang kecil molek dan berwarna pink ni. Buat pengetahuan korang, warna pink adalah keluaran untuk raya dan stok sangat limit. 

Produk ini telah dikilangkan di Korea dan dibawa masuk ke Malaysia oleh seorang founder perempuan muda iaitu FAMIRAFAA COSMETICS. So, produk ini dinamakan Pipi Pink di mana bila ianya dipakai ia ala-ala doll gitu. Stick blush ini telah banyak digunakan di Korea tau.

FUNGSI PIPI PINK DOLL STICK BLUSH
  • Wajah kelihatan lebih glowing dan natural
  • Meratakan tekstur dengan lebih cepat
  • Pipi lebih gebu dan flawless (glow & shiny)
  •  Mempunyai warna yang natural
  • Melembapkan kulit wajah
Antara kandungan bahan-bahan yang digunakan adalah sejenis vitamin untuk kulit , Extract Plant Texture, Mica Powder, Silica Fume dan Titanium Dioxide. Yang paling penting ianya selamat digunakan kerana tidak mempunyai bahan-bahan terlarang. Malah ia melindungi kulit dengan adanya vitamin untuk kulit wajah.


KEBAIKAN PIPI PINK DOLL STICK BLUSH
- Hasil lebih natural , pipi nampak ke arah merah jambu kemerah-merahan
- Senang digunakan dan dibawa ke mana-mana sahaja
- Kekal lama sehingga 7-8 jam 
- Bahan yang digunakan tidak merosakkan kulit kerana mempunyai sejenis vitamin kulit
- Tidak mudah comot kerana ianya sejenis krim bukan powder yang mudah bertaburan di sekitar pipi
- Tahan lama penggunaan selama 2-4 bulan jika kurang guna


Nampak tak hasil penggunaan Wawa dengan Pipi Pink Doll Stick Blush ini? Nampak sangat natural tidak terlalu pekat dan terang. Jika anda inginkan effect yang lebih lagi, boleh calit banyak sikit tapi tetap nampak natural tidak seperti guna yang jenis powder. Wawa tak pakai highlight muka tau, hanya guna blusher ni je dah nampak glowing kulit wajah kan? Pipi Pink ini best sangat tau, mesti korang JATUH CINTA dengan stick ni.

Hanya Dap Dap calit dekat pipi then ratakan dengan menggunakan berus, span makeup atau paling senang dengan tangan sahaja pun boleh tau! Nak guna mana-mana boleh ikut kesesuaian korang.


Kalau korang jenis kaki makeup tapi malas guna jenis powder sebab yelah, powder ni kadang-kadang leceh, takut pecah kalau bawa ke mana-mana, jadi dengan adanya stick blush Pipi Pink ni memang selamat! Nak beli Pipi Pink Doll Stick Blush bolehlah layari :



Whatsapp : 013-9770393