ALTHEA - Shopping & Dapat Hadiah Percuma! | Hello gaiss! Siapa kat sini suka makeup? Tak kiralah anda dah pandai atau tidak. Semestinya anda sukakan makeup kan. Lagi-lagi nak dekat raya ni. Segala persiapan raya semua anda dah sediakan, tapi makeup? Tak lengkap lagi. Apa salahnya dihari raya kita bercantik-cantik, bukan selalu ye dak? Hehe..

Jangan risau, korang boleh berbelanja dekat ALTHEA iaitu website online barang makeup dari Korea uollss !! Pernah dengar tak? Haa, jika anda memang jenis kaki makeup, makeup lover dan yang pasti K-Beauty Lover, patut anda membeli-belah barangan makeup di ALTHEA. Segala produk dari Korea ada di sana tau. Bukan itu sahaja, Althea tengah buat sales gila kaw-kaw sekarang, jadi rugilah korang tak shopping kat Althea weiii! Yang paling syok Althea membuat orang terpana dengan promosi yang mereka buat. Serius????


Giveaway Dapat Hadiah Percuma !
Sempena nak raya ini, ALTHEA mengadakan satu giveaway raya festival. Apa yang bestnya sempena Raya Giveaway Festival ini adalah dengan setiap satu pembelian di Althea, anda akan dapat 1 hadiah PERCUMA! Yessss!! Percuma uollsss! Siapa tak excited kan? Barang authentic dari Korea tu rugi kalau tak shopping oii. Bukan sample tau dapat yang free tu, packaging full size okay! :)

Ini adalah antara list hadiah-hadiah percuma yang anda dapat dengan setiap pembelian di Althea. Seorang pembeli dapat 1 hadiah percuma. Tengok tu harga sales kaw-kaw, dapat free pulak tu. Gila tak ke namanya wei?!! Hahaha :D


Dapat Limited Edition Althea Raya Box!
Bukan setakat dapat freegift je, anda bakal dapat limited edition Althea Raya Box! Kali ini berwarna hijau. Sebelum ini Althea box berwarna pink. Nampak menarik dan cantik kan? Kotak ni best tau, boleh simpan barang lain. Sayang nak buang sebab ia tahan lama dan terlampau cantik! Awwrr... 

Makin bersemangatlah Wawa nak membeli-belah makeup raya dekat Althea! Anda semua jangan lepaskan peluang tau. Sementara tengah sales gila-gila ni, ditambah pula dengan giveaway raya festival ni, marilah kita shopping makeup raya dengan ALTHEA! Yeayyy!! 

=========================================================

Anda dah tak sabar nak shopping barang makeup Authentic dari Korea? Jom terjah Althea sekarang!

Althea Giveaway Raya Festival - http://my.althea.kr/raya-giveaway-festival

Atau anda boleh layari laman web mereka dibawah ini :