Monday, April 17, 2017

# buah manggis # furley bio

Kekal Sihat Bertenaga Dengan Ostania Mangosteen Amrita



Kekal Sihat Bertenaga Dengan Ostania Mangosteen Amrita | Dengan cuaca tak menentu sekarang ni, sekejap hujan sekejap panas boleh membuatkan badan kita terasa letih dan penat terutama sekali apabila cuaca panas terik. Dengar-dengar ada satu produk yang berasaskan buah manggis dah dikeluarkan iaitu Ostania Mangosteen Amrita. Apa itu?


Pengenalan OSTANIA

Ostania Mangosteen Amrita ialah sejenis minuman yang sangat enak dan telah diformulasikan dengan keseluruhan buah manggis termasuklah puri dan kulitnya sekali yang diperkayai dengan Xanthones. Minuman ini sesuai untuk kesihatan anda.

Menurut kajian yang telah dijalankan, Xanthones mempunyai kesan yang lebih baik dan dan antioksidan yang sangat tinggi daripada vitamin C dan vitamin E kerana kebanyakkannya Xanthones ini terdapat pada kulit manggis.

Sesuai dengan gelaran manggis sebagai 'ratu buah', minuman ini juga ditambah baik dengan campuran ekstrak epal, roselle, acai berry, anggur dan delima.


Fakta Mengenai OSTANIA

  • Nilai ORAC antioksidan 14186.98
  • Tiada tambahan gula
  • Tiada pewarna tambahan
Bagaimana OSTANIA bertindak?
  • Mengembalikan tenaga
  • Memulihkan kesihatan
  • Fungsi terapeutik
  • Anti-penuaan
  • Membantu penghadaman
  • Anti-kanser
  • Anti-inflamasi

Mengapa Anda Perlu Minum OSTANIA?

Antara kelebihan-kelebihan jika kita minum Ostania adalah :

  • 1 cawan Ostania Mangosteen Amrita mampu mengembalikan tenaga anda dan menghilangkan dahaga
  • Membantu pergerakan sistem penghadaman sekaligus dapat mengurangkan berat badan
  • Tinggi dengan antioksidan dan membantu dalam peneutralan radikal-radikal bebas dalam badan (anti-kaser)
  • Membantu sistem pencernaan anda dengan Vitamin C dan juga meningkatkan sistem imun
  • Mempunyai kelebihan anti-bakteria dan anti-fungi untuk melawan jangkitan kuman, fungi dan yis
Siapa Yang Patut Mengambil OSTANIA?

1. Sesuai untuk semua peringkat umur
2. Mereka yang aktif bersukan
3. Mereka yang selalu inginkan sistem penghadaman yang lancar
4. Mereka yang sering berasa penat atau letih
5. Mereka yang sentiasa ingin kekal sihat bertenaga

Memandangkan bulan puasa pun dah nak dekat, masa itu juga kita perlukan lebih tenaga untuk tugas harian kita, jadi sangat eloklah kita mengamalkan minuman Ostania Mangosteen Amrita. 

Cara minum sangat mudah sahaja :

Hanya dengan 30ml jus Ostania atau campur dengan air (ratio 1:1). 
Minuman ini sesuai dihidangkan secara sejuk.
Simpan di dalam peti sejuk selepas buka.

** Rasa OSTANIA ini sebiji macam rasa buah manggis, memang sedap gila lagi-lagi bila minum time sejuk. Nikmatnya hanya Tuhan yang tahu.


Harga sebotol OSTANIA ini hanya RM49.90 sahaja. Untuk sebarang pembelian dan pertanyaan lebih lanjut sila hubungi maklumat yang tertera di bawah.

WEBSITE :

FACEBOOK :

INSTAGRAM :

TWITTER :

2 comments:

  1. Cara minum ratio 1 : 1, tak pekat ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pekat.. normal.. dia mcm jus dah sbnrnya..tak perlu bancuh air. tapi bagi yang xsuka jus pekat ori, boleh letak ratio 1:1 air..

      Delete

takkan singgah je ? bagilah 1 komen kt sini :)