Saturday, March 18, 2017

Rawatan Kuruskan Badan Tanpa Bedah dengan Cryo-Lipolysis Generasi Kedua oleh Zimmer Aesthetics



Rawatan Kuruskan Badan Tanpa Bedah dengan Cryo-Lipolysis Generasi Kedua oleh Zimmer Aesthetics | Lemak di badan kita bukan sekadar orang gemuk sahaja ada lemak, tapi orang kurus pun ada lemak. Tak percaya? Memang ada. Cuba anda duduk dan tengok perut berlipat-lipat tak? Confirm ada kan. Itulah 'teman istimewa' anda selama ini. Hehe

Jadi, dengan zaman sekarang ni, ada banyak rawatan untuk kuruskan badan, tapi jarang ada rawatan tanpa pembedahan. Kali ini, dengan adanya rawatan Cryo Lipolysis Generasi Kedua dari Zimmer Aesthetics menerusi teknologi Jerman-kejuruteraan ini, korang boleh dapatkan bentuk badan yang ideal.

CRYO-LIPOLYSIS GENERASI KEDUA DARI ZIMME AESTHETICS

Generasi kedua Cryo-liposis ini menggabungkan Z Lipo (Cryo-liposis) dengan Z WavePro (Shockwave US FDA diluluskan) bagi sesiapa yang inginkan rawatan membuat lemak dengan jangka masa yang lebih cepat dan mencapai bentuk badan impian mereka.

Dr Pablo Naranjo presenting to the audience on Z Lipo and Z WavePro by Zimmer Aesthetics - the fat-freezing system for non-invasive body contouring and the second generation of Cryo-Lipolysis technique at the media launch recently.

Pada hari pelancaran itu, Dr Pablo Naranjo, Pengarah Perubatan Elite Laser Clinic memberi penjelasan mengenai bagaimana teknologi baru ini berfungsi. Kaedah rawatan sedut lemak ini tidak berbahaya dan ianya telah mendapat kelulusan Kesatuan Eropah CE Mark pada tahun 2009 dan sangat popular.


Apa Itu Cryo-Liposis?

Cryo-liposis adalah satu kaedah dimana ia merupakan prosedur sedut lemak beku yang berkesan untuk mengurangkan lemak yang menyebabkan ketidakselesaan sedikit dan tiada kesan sampingan yang teruk diketahui. Apabila teknologi ini digunakan pada pesakit yang dipilih dan digabungkan dengan sewajarnya dengan rawatan lain, seseorang boleh mendapatkan tahap yang lebih tinggi kepuasan pesakit.

Dr Pablo Naranjo (second from right), Medical Director of Elite Laser Clinic and Key Opinion Leader of Zimmer Aesthetics addressing the benefits and process of using Zimmer Z Lipo and Z WavePro products during the launch of the two innovative and versatile equipments. Listening intently are (from right) Ms Jess Kong, General Manager of Med III Division of Neoasia, Mr Henry Holitschke, Zimmer Area Sales Manager from Germany, Dr Alice Prethima from Ageless Medispa and Clinic, Dr Serina Binti Haji Abdul Latif from The Life Clinic and Dr Chan Boon Khai from TDOX Clinic.

Menurut kajian klinikal yang dilakukan oleh Dr Michael Ingargiola, seorang pakar bedah plastik dengan lebih 20 artikel yang diterbitkan, rawatan ini mampu mencapai purata 20 peratus daripada lemak-lemak yang terkumpul dibahagian lapisan tisu selepas beberapa bulan, manakala trigliserida (asid lemak dan gliserol) akan dihapuskan secara semula jadi melalui sistem limfa dan kemudian diproses oleh hati. Bagi lemak yang berpusat di lengan, perut, punggung atau paha boleh dirawat. Rawatan ini sememangnya berkesan dan selamat dengan penekanan menggunakan tahap suhu yang tidak berbahaya untuk memastikan sel-sel lemak dibuang dan tisu disekitarnya tanpa luka.


Z Lipo Lipo & Z Lipo WavePro
  • Generasi ke-2 Cryo-liposis oleh Zimmer Z Lipo dan Z WavePro
  • Jerman Engineered
  • Kelulusan US FDA pada kombinasi shockwave
  • Lebih rawatan kepada lemak! ( Oleh kerana terapi Cryo-liposis ini diluluskan oleh US FDA shockwave yang boleh merawat selulit, kulit longgar dan lain-lain)
  • Tiada kesan sampingan yang teruk
  • Bukan invasif
  • Hanya sedikit ketidakselesaan semasa rawatan
  • Melihat hasil dengan cepat
  • Jangka masa rawatan sekitar 60 minit
Sekiranya anda berminat untuk membuat rawatan ini, bolehlah anda merujuk kepada senarai klinik-klinik yang terpilih dibawah ini :

1. Klinik TDOX
51B, Jalan SS21/37, Uptown 37, 47400 Petaling Jaya, Selangor
+603 7733 7768

2. Esadsa House
Lot 51, Tingkat 7 Signature Office, The Boulevard Mid Valley City,
Lingkaran Syed Putra, 59200 Kuala Lumpur
+603 2287 8569

3. Ageless Medispa & Clinic
257, Jalan Maarof, Bangsar Park, 59000 Kuala Lumpur
+603 2095 0458

4. Clinic Surgery, RE Plastik
A4-UG1-03, Solaris Dutamas, Jalan Dutamas 1, 50480 Kuala Lumpur
+603 6207 9004

5. Life Clinic
Lot 6-2A, Jalan Batai, Damansara Heights, 50490 Kuala Lumpur
+603 2856 9292


Untuk keterangan lebih lanjut, layari laman web berikut :


NeoAsia : neoasia.com.sg 



4 comments :

  1. Untung betul kalau dapat buat rawatan ni..sediakan duit jelah
    JanjiKita

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum wawa...wah !! bestnya...:)

    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  3. bestnyaaaa kalau dapat buat rawatan macam nih.

    Jom ke Blog Uyul Rosli >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete

takkan singgah je ? bagilah 1 komen kt sini :)

Copyright © All Right Reserved 2015 by Wawa Ashihara