Tiada Lagi Masalah Bau Rambut - Hajarose Hair Mist | Kaum wanita seringkali dikait dengan masalah bau rambut terutama sekali apabila seseorang wanita itu bertudung. Bukan bermaksud wanita bertudung tak jaga rambut, tapi kadang-kadang disebabkan kekangan masa dengan kerja, membuatkan kita tidak dapat memanjakan dan menjaga rambut dengan baik. 

Bukan itu sahaja. wanita yang tidak bertudung pun kadang-kadang ada masalah dalam penjagaan rambut. Di sini Wawa nak perkenalkan kepada semua diluar sana yang menghadapi masalah bau rambut, bolehlah mencuba Hajarose KL Hair Mist dimana ianya baru sahaja melancarkan produk ini. Jadi, produk ini amatlah sesuai digunakan bagi sesiapa yang mempunyai masalah rambut.


Bahan Utama :
  • Panthenol 
  • Vitamin E
  • Vitamin B5
Ianya tiada paraben, mempunyai pengiktirafan dari GMP dan juga halal. Maka ianya selamat digunakan dan ianya juga sesuai untuk kaum lelaki dan wanita.

Mist rambut Hajarose ini bukan sekadar wangian rambut, Vitamin B5 yang terdapat didalamnya berfungsi menyegarkan rambut dan Vitamin E pula bertindak sebagai melembapkan rambut dari luar dan dalam. Oleh itu, Hajarose Hair Mist kini dikenali sebagai Hajarose Triple-H Hair Protector Formula. Ia melindungi rambut dari kehangatan, kelembapan dan keguguran.


CARA PEMAKAIAN HAIR MIST 

Selepas mandi, kering rambut dahulu. Kemudian spray sedikit di telapak tangan dan sapu ke rambut. Atau cara paling senang spray terus ke rambut dan pakai tudung bagi yang bertudung. Spray ini tidak perlu bilas. Hanya spray rata ke rambut sahaja.

Bau wangian hair mist memang wangi sangat. Baunya yang agak menyenangkan dan menyegarkan. Seolah-olah rasa sejuk selepas spray ke arah rambut. Jadi ia memang sesuai bagi yang ada masalah bau rambut disebabkan tak sempat basuh atau menjaga rambut. Spray-spray sikit terus bau harum mewangi dan menyegarkan.

Setakat ini Wawa sudah mencuba dan memang ternyata ianya dapat membantu menyegarkan rambut dan melembapkan rambut dari masalah rambut rosak.


Terdapat 2 wangian Hajarose Hair Mist iaitu :
  1. Melor Hair Mist
  2. Teratai Biru Hair Mist
Sebarang pertanyaan dan maklumat mengenai Hajarose KL Hair Mist, bolehlah layari link yang tertera di bawah ini.

Facebook : Hajarose
Website : www.hajarose.com 
Instagram : @hajarosekl 
Whatsapp : +6011 3174 7371