Brace 8 - Kurus & Cantik Berseri 2 Dalam 1 | Susah betul sekarang nak maintainkan badan kan? Yelah, Wawa ni memang kuat makan, lagi-lagi bila ada makanan simple tapi menyelerakan. Aduh, rasa tergugat bila menahan. Tapi sekarang Wawa tak perlu risau lagi kerana Wawa terjumpa satu produk yang diformulasikan dengan 2 dalam 1 ni! Sebab apa? 

Kebanyakkan produk kurus yang dikeluarkan sekarang berbentuk kapsul, tapi dengan Brace 8 Slimming & Whitening by Brace Beaute HQ mengeluarkan produk kurus berupa serbuk iaitu dengan hanya kemam dibawah lidah dan telan sahaja. Mudah bukan? Yelah, sekarang zaman semua nak mudah, tak perlu nak telan pil bagai apa semua. Bukan untuk kurus je, untuk cantik berseri pun boleh tau. Jarang dengar produk kurus dan cantik kan?

Jom Wawa perkenalkan serba sedikit tentang Brace 8 ini.



KANDUNGAN BRACE 8 SLIMMING & WHITENING


1. Collagen

· Mempercepatkan kadar penyembuhan kulit mati
· Memperbaharui sel kulit
· Melembutkan kulit

2. Teh Hijau

· Menurunkan kadar kolestrol dalam darah
· Anti Oksidan dan awet muda
· Merangsang penurunan dan membakar lemak secara semulajadi 

3. Garcinia Combogia


· Merawat masalah perut buncit 
· Menghilangkan pembentukan lemak asid (lipid synthesis) 

4. Hoodia


· Memperbaiki metablisma tubuh badan
· Membantu mengawal selera makan

5. Guarana

· Sebagai suplemen untuk menu diet menurunkan berat badan.
· Meningkatkan stamina dan tenaga tubuh.
· Melancarkan sistem pencernaan

6. Aloe Vera

· Mempercepatkan kadar penyembuhan pada permukaan kulit yang luka
· Menghilangkan pigment hitam dan melicinkan kulit




CARA PENGGUNAAN / PEMAKANAN

Ambil 1 satu scoop/5gram sehari dan kemam pada bawah lidah. Paling sesuai diambil sebelum makan dan selepas makan setiap malam. Banyakkan meminum air masak atau mineral 3 liter sehari dan makan banyak buah dan sayur-sayuran. Jauihi minuman berkafein.3 in 1 atau bergas.

Untuk kesan yang lebih baik, hendaklah diambil secara konsisten. Jangan skip-skip nanti resultnya pun loading jelah. Hehe..


REVIEW WAWA CONSUME BRACE 8




 Mula-mula dapat Brace 8 ni, Wawa sangat teruja sebab packaging dia yang comel tapi isi yang padat cukup untuk consume selama sebulan. Brace 8 ini berperisa coklat, memang sedap dan senang nak consume sebab dia berupa serbuk.




Start consume Brace 8, ianya mengawal nafsu selera makan. Malah, ianya tidak mengganggu rasa sakit perut tapi ia melancarkan sistem penghadaman kita tanpa perlu berulang-alik ke tandas. Walaupun dengan hanya satu scoop, tapi ia sangat mengenyangkan. Untuk permulaan consume ni, Wawa kerap buang angin. Hehe.. Mybe angin dalam badan banyak sangat kot.

After seminggu consume, Wawa dapat rasa kulit Wawa rasa licin dan lembut jer. Yelah, collagen dalam Brace 8 kan ada, itulah fungsi collagen sambil merawat kulit muka sambil kurus. Hehe.. Ini memang betul-betul 2 dalam 1 lah. Bahkan rasanya juga seakan susu tepung coklat. Sedap diratah begitu sahaja atau jika tak selesa, boleh bancuh dengan air juga.





TAWARAN MENJADI AGEN AFFILIATE BRACE BEAUTE

Berita baik untuk anda! Pihak Brace Beaute mengajak anda untuk menjana pendapatan dengan menjadi agen affiliate mereka.

Brace Beaute merupakan Gerbang Pusat Membeli Belah bersistem Affiliate dropship. Terdapat 4 pakej utama untuk menjadi agen dropship BRACE BEAUTE dan seterusnya layak untuk mendapat bonus setiap kali belian semula ataupun bonus pengenalan produk kepada pengguna.


Antara Produk-Produk Brace Beaute :

1. Freely Face Serum (3 botol) = RM198
2. Diamond Firming Serum (3 botol) = RM198
3. Brace 8 Slimming (1 botol) = RM198
4. Wonder Perfume (1 box) = RM198


RM198 adalah harga yang perlu dibayar untuk berdaftar sebagai agen dropship BRACE BEAUTE. Anda boleh pilih salah satu pakej yang disediakan di atas untuk berdaftar dengan BRACE BEAUTE. Harga termasuk yuran keahlian BRACE BEAUTE.


BONUS PENGENALAN PRODUK


Sekiranya setiap agen yang berdaftar dengan BRACE BEAUTE, membuat jualan ataupun membuat belian semula mengikut pakej di atas, agen akan mendapat bonus seperti berikut :

Level 1 : RM40
Level 2 : RM15
Level 3 : RM10
Level 4 : RM5
Level 5 : RM5
Level 6 : RM5
..........................
Total : RM80


Woowww.. Menarik kan?? Cuma kenalkan produk keluaran BRACE BEAUTE kepada orang ramai. Jikalau ada yang berminat anda sudah mampu mendapat keuntungan sehingga RM80 dengan setiap 1 pakej terjual.

Brace Beaute memberikan anda gaji RM1500 - RM3000 sebulan dengan bermodalkan serendah RM198.

Sesiapa sahaja boleh berniaga online atau offline bersama brace beaute.

JOMM.. TUNGGU APA LAGI.
Ramai-ramai jadi Agen Affiliate Dropship Brace Beaute.

Jom bertindak sekarang !



Harga : RM210 sebotol
Berat : 300gram

Harga agen affiliate : RM198 sebotol


Untuk keterangan lanjut tentang Brace 8, bolehlah hubungi :

Facebook Page : Brace Beaute HQ
Facebook : Zul Fattah Saleh
No tel : 011-16840717