Perfume Terlajak Laris ! Jatuh Hati dengan Dexandra | Masing-masing mesti ada favourite bau wangian sendiri kan? Kalau Wawa dulu Wawa suka beli Victoria Secret Original punya sebab VS banyak bau sweet buah dan floral. Dan juga Dior koleksi Wawa dulu. Tapi susah nak jumpa perfume yang long lasting.. Sobs sobbss..

Baru-baru ini, Wawa kerap ternampak posting kat news feed di facebook tentang Dexandra Perfume. Dalam fikiran Wawa ye je dexandra ni bau macam yang original dari luar negara tu, macam tak percaya je bau Dexandra ni long lasting. Sebab Wawa dah penat cari perfume yang tahan lama bau dia! Macam tipu je! Sampailah Wawa sanggup pergi ke semua kedai yang jual Dexandra semata-mata nak bau wangian Dexandra tu macam mana. Hebat tak Wawa? Hahaha..



Alhamdulillah rezeki Wawa dapat grab salah satu perfume Dexandra, dan apabila Wawa dah hampir stalker kat kedai-kedai yang menjual Dexandra, Wawa decide pilih salah satu nama perfume for women. Korang rasa Wawa ambil yang mana? Tak sangka bau yang Wawa pilih tu one of top 10 Dexandra Perfumes! Weeehhhuuuu... Antara pilihan-pilihan perfume yang Dexandra ada :


(click image to view in large image)


Mula-mula memang Wawa kurang percaya dengan Dexandra sebab takut harapan punah retak seribu. Ecewaahhh! Haha.. Tapi tak sangka setelah dapat grab one of perfume by Dexandra, memang Wawa terus tersuka tanpa sengaja! Memang jatuh hati dengan Dexandra uollss! Lagi-lagi sekarang ni Dexandra memang terlajak laris!



Perfume ini memang tahan lama, bila Wawa try pakai haritu pergi survey barang dari pagi sampai ke petang, still bau lagi even badan dah berpeluh banyak. Bau perfume tetap kekal tau! Tu yang Wawa jatuh hati sangat dah dengan Dexandra! Esoknya Wawa pakai pergi majlis kahwin, pun ramai yang tegur masa bersalaman. Sampai Wawa rasa diawang-awangan kena puji. Ahakks!! Padahal diaorang puji bau perfume bukan Wawa! Haha.. Tapi kena tempias pun jadilah kan... kekekeke..

Wawa ni membebel je tau, korang mesti tak sabar nak tau kelebihan Dexandra Perfume kan? Oklah, meh Wawa share ciri-ciri yang lain yang ada pada Dexandra :

1) 35ml, EDP perfume
2) Mudah di bawa TRAVEL
3) Produk bumiputera
4) Tahan lebih lama, lebih 8 jam
5) Setanding produk antarabangsa
6) Kesemua senarai perfumes adalah yang paling di cari penggemar perfume
7) Menepati citarasa dan permintaan rakyat MALAYSIA

Bagi yang tahu lagi, Nabil Raja Lawak dan wife Nabil, Zira adalah Duta Dexandra! Nabil pernah bawa masuk Dexandra ke Astro Ria dalam rancangan MeleTOP dan juga Radio Era FM.


Haa, apa tunggu lagi! bagi yang nak cuba bolehlah grab perfume by Dexandra sekarang. Harga sangat berpatutan, tapi bau wangian setanding dengan bau perfume antarabangsa uollss ! Dari korang beli perfume mahal beratus-beratus tapi botol kecil je, better uolls beli perfume Dexandra yang sangat long lasting ni. Murah tak cecah ratus dan isipadu pon 35ml tahan sampai berbulan-bulan.




Inilah pilihan Wawa, bau Chloe by Dexandra ni memang long lasting tau. Spray sikit je kat nadi bahagian badan dan bau dia kekal even uolls basuh badan or tangan. Jangan risau perfume ni sangat sesuai untuk dibawa untuk solat. Owner Dexandra pun orang melayu. Jom kita support bisne orang melayu dari beli yang antarabangsa. Hehe...




Cara untuk membuat tempahan :

Fanpage : www.facebook.com/chettakiomey
Instagram : www.instagram/chettakiomey
Website : www.chettakiomey.com
Phone No : 0132644310 (Lia)