Kedai Cetak T-Shirt Online Murah di Auditra Printing | Sekarang banyak kedai T-shirt printing tapi tak semua kedai hasilnya memuaskan. Mungkin dari segi kualiti mereka atau harga yang mahal. Baru-baru ini, Wawa ada survey dan ternyata tidak menghampakan! Kedai cetak T-shirt online murah by Auditra Printing memang terbaik!



Apa itu Auditra Printing & Embroidery ? 
Auditra Printing & Embroidery adalah salah satu kedai cetak T-shirt yang dikenali dengan "PAKAR CETAK T-SHIRT ANDA" yang terletak di Shah Alam, Selangor. Ini kerana mereka juga menyediakan servis cetak dan sulam t-shirt yang cepat dan berkualiti dengan harga yang murah dan berpatutan. 




Antara perkhidmatan Auditra Printing yang lain termasuklah :

 Cetak & Sulam Tshirt
 Custom Made Tshirt
 Baju Koperat
 Jaket Varsiti
 Jersi Pasukan
 Bunting Banner
 Flyers / Business Card










KENAPA PERLU ORDER DENGAN AUDITRA PRINTING?

Untuk pengetahuan anda, mereka menyediakan perkhidmatan design secara PERCUMA! Kedai lain susah tau nak tawarkan design percuma. Ini kerana mereka sudah berpengalaman selama 2 tahun dalam industri percetakan. Bukan itu sahaja, harga yang mereka berikan pun sangatlah berpatutan dan dijamin  terbaik dan berkualiti. Selalunya kedai printing minimum order 50 helai ke atas, tapi dengan Auditra Printing, serendah 2 helai sahaja minimum order tau. Memang syok dengan servis mereka! Sudah ramai yang menempah dan mereka sangat berpuas hati dengan servis yang ditawarkan.

Anda dah tak perlu pening kepala nak design sebab percuma je design. Tak rugi pun nak cuba sebab ia tiada cas tersembunyi!  Anda juga tidak perlu pergi ke kedai sendiri sebab ia menjimatkan masa, tenaga dan duit anda. Order je terus melalui online dan barang sampai ke rumah anda. 

Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan :

XG-4 Blok K, Jalan Plumbum X7/X, 
Pusat Komersial Seksyen 7, 
40000 Shah Alam, Selangor. 

ATAU,

whatsapp terus 018-987 2310