Ini adalah satu produk keluaran bumiputra dimana menggunakan aloe vera sebagai alternatif masalah yang dihadapi dan ia dapat mengatasi kulit sensitif, berjerawat dan pigmentasi seawal 4 hari !
Pelbagai kelebihan yang aloe ada dan sesuai digunakan samada luaran mahupun dalaman.


Cara penggunaan aloe in a bottle :

1. Ambil 2 sudu sebelum sarapan (boleh campur dengan air 100ml)
2. Ambil 2 sudu sebelum tidur (boleh campur dengan air 100ml)

p/s : Digalakkan diambil bersama air sejuk bukan air panas


Aloe boleh digunakan dibahagian luar seperti sapuan pada kulit dan juga muka. Bahkan ianya juga boleh digunakan secara dalaman dengan minum untuk masalah migrain, darah tinggi dan mengurangkan kencing manis. Jika berlaku kemalangan, segera cuci dan sapu dibahagian luka. Inshaa Allah, sakit akan reda dan tiada parut.

Antara testimoni-testimoni yang berjaya dengan mengunakan aloe :



Banyak testimoni yang ada. Kesan melecur, jerawat, sakit kepala,rambut gugur dan lain-lain. Wawa dah try produk ini untuk masalah jerawat datang time hormon tak stabil, maklumlah perempuan :) Dan kesannya sangat superb ! Malam sapu kat jerawat, esoknya dah kecut abis ! Seriously sangat suka dengan produk ini. Untuk minum pun Wawa dah try, sedap je perut dan ia juga melawaskan pembuangan dengan selesa. Korang tak percaya ? Cuba korang tanya orang-orang tua dulu, banyak petua yang menggunakan aloe vera ni tau !

 

Korang nak try sekarang ? 
Boleh contact mereka di sini --> Aloe In A Bottle (page) atau @aloeinabottleofficial (insta)