Tema Blog 2015 | Apa kena mengena tema blog dengan gambar baju? Jangan pelik actually tentang tema warna bukan tentang baju. Tengok warna pastel memang sejuk mata memandang kan? Sebab warna tidaklah terlalu shocking colour dan tidaklah terlalu gelap.

Kali ini Wawa pilih warna blog dengan warna pastel sebab inginkan kelainan dari sebelum ini. Sebab selama ini kalau edit blog nak pilih warna merah atau warna nude tapi termelekat warna pinkish juga. Wawa tak minat pink sebab dulu pernah minat fanatik gila pink, haha :D

Pastel juga memainkan peranan dalam code colour kerana ianya juga sesuai dengan jiwa lelaki dan perempuan. Pastel merupakan warna yang smooth tapi tak bermakna lelaki tidak sesuai dengan warna pastel bukan? Tapi tak mustahil juga ada yang tidak suka mungkin kerana jiwa mereka yang hati batu? Hihi, jangan marah kaum lelaki, kita gurau-gurau santai :)

By the way, apa pendapat anda dengan warna blog Wawa pilih ? Adakah sesuai dengan pilihan warna blog ini ? Jika anda suka, like sikit entry ini dan komen yang membina. Terima Kasih.