Anda mempunyai masalah kulit merekah, sensitif dan masalah skin muka ? Anda mencari suatu produk berasaskan Collagen Asli ? Jangan risau disini Wawa nak perkenalkan satu produk yang berasaskan Pure Collagen dan Nature.

Kenapa Miracle Collagen Dust (MCD) ? Ini kerana produk ini sangat sesuai untuk kulit muka bahkan juga untuk satu badan ! Yup, jika kita kehilangan collagen dalam badan kita kenalah repair dengan consume kolagen yang asli untuk tambah kekal cantik dan menawan.


MCD sangat sesuai digunakan oleh semua orang kerana ianya mengandungi 100% kolagen asli berbanding dengan produk diluar sana yang mana mungkin sudah bercampur sedikit dengan bahan-bahan yang lain.



Banyak cara kegunaan yang boleh kita lakukan samada dari luaran atau dalaman. Antaranya ialah :
  1.  Menjadikan MCD sebagai air minuman harian. Boleh campurkan ke dalam air biasa atau air manisan anda.
  2. Berdetox bersama kolagen sangat sesuai untuk kekal sihat dan cantik.
  3. Jadikan ia sebagai masker anda sebelum waktu tidur. Caranya sangat mudah hanya tuang sedikit kolagen dan campur sedikit air dan sapu rata dikawasan muka.
  4. Kolagen ini boleh digunakan dengan cara spray dimuka atau mana-mana bahagian yang dikehendaki seperti tangan, kuku jari @ kaki dan lain-lain. Dengan spray kulit rasa segar sentiasa jika dicampurkan dengan air sejuk.
  5. Dicampurkan dengan skincare lain juga boleh jika anda inginkan kelainan. Jika skincare anda tiada kolagen, anda boleh campurkan sedikit dengan skincare.
  6. Bukan sahaja dengan air boleh, bahkan boleh dicampurkan kedalam makanan masakan anda.
  7. Jika anda punyai masalah kulit bibir kusam, sapu sedikit dibibir dan diikuti dengan gincu atau lipsbalm anda supaya kelihatan pinkish bibir.
  8. Anda maklum bahawa kolagen bukan sahaja menganjalkan kulit muka bahkan dapat merawat kulit bermasalah seperti jerawat, jeragat dan juga boleh menghilangkan parut.
contoh penggunaan spray 

Setelah 2-3 minggu Wawa amalkan MCD secara luaran seperti spray dan masker, alhamdulillah kulit muka memang nampak lebih smooth dan yang best bila jerawat muncul setepek mudah sangat ia kecut dalam masa 1-2 hari ! Disini Wawa sertakan testimoni dari Wawa sendiri menggunakan MCD.

kulit nampak lebih glowing dan smooth


 setiap pagi dan malam spray dengan MCD

Wawa rasa MCD memang terbaik sebab ia betul-betul berkesan untuk kita dapatkan kulit anjal, glowing dan bebas dari sebarang kulit kusam dan letih. Ramai dah mencuba dan terbukti berkesan !




HARGA MCD 

1 RM35
2 RM60
4 RM100 
FREE POS  + FREE SPRAY


 Sebarang pertanyaan anda boleh merujuk kepada :

INSTAGRAM : Miracle HQ