Wednesday, July 2, 2014

Swap Kad Blogger & Bookmark ?


 
 
 
Nampak tak tajuk atas ini ? Hehe , sebenarnya tengah bosan ni. Ada hajat di hati nak bagitahu ni. Sebenarnya ... Sebenarnya ... alahai, malulah !
Okaylah, sebenarnya Wawa nak swap / change kad blogger / bookmarks dengan korang ! Sebab Wawa suka mengumpul. Kalau korang tak nak kad Wawa pun tak mengapa, asalkan dapat kad korang jadilah ! Hehe . Yang penting korang sudi-sudilah nak swap kad dengan Wawa .
Wawa suka buat koleksi sebenarnya . Rasa excited pula dapat  dari orang lain . Jika ada yang sudi swap, terima kasihlah banyak2 :) Ini rupa kad Wawa , ada balance lagi .
 

Jika anda berminat nak swap kad, komen kat bawah ni. Kalau korang malu, meh PM kita !

 PM page : Wawa Ashihara.Com
Email : wabeautyeshoppe@gmail.com



6 comments :

  1. Alaaa..NS xde kad ni cmne?huhu..nak kad wawa bleh? ..:D

    ReplyDelete
  2. hahaha..nak swap kad dengan wawa pun akak xde kad lg

    ReplyDelete
  3. takdelah kad camni :( nak kad wawa leh tak?

    ReplyDelete
  4. Atiqah Amelya boleh.. pm page atas ni ae..bg detail :)

    ReplyDelete

takkan singgah je ? bagilah 1 komen kt sini :)

Copyright © All Right Reserved 2015 by Wawa Ashihara