Wawa mula berpraktikal sebenarnya pada 17 Februari 2014. Praktikal di Pejabat Pendidikan Daerah Kluang (PPDK). Jadi sekarang ni dah lambat, Wawa cerita serba ringkas jelah :) Wawa ditempatkan di Unit Pengurusan Akademik dibawah Unit Pendidikan Islam. Asalnya Wawa dapat ICT tapi dah ada budak, Wawa ambil bahagian Pen.Islam :)
First masuk situ, berkenalan dengan pegawai-pegawai yang ada. Alhamdulillah, semuanya okay dan baik. Jadi, Wawa dimulakan dengan mengenal prosedur-prosedur pejabat. Macam-macamlah Wawa belajar. Cara layan pelanggan, cara menelefon sekolah-sekolah dan sebagainya. Tapi apabila start bulan 3, memang busy sebab jaga kaunter untuk pendaftaran SPM Ulangan dan SPM Persendirian. Agak stress jugalah sebab tak ada benda lain buat selain jaga kaunter because its not related with my coursework. Benda yang sama mengadap dalam sebulan lebih. Pengalaman mematangkan kita. Bersabar itu indah even tak tahan hati kan :)
Alhamdulillah, sempat juga kenal dengan budak2 praktikal yang lain seperti Farah a.k.a Peah, Roha, Hus, Yana dan Fayadh. Nak tengok gambar dorang ? Next Entry Wawa update okayy !
ini gambar first Wawa amik selepas 
3 minggu praktikal :D
Entry ini untuk bulan 2 hingga bulan 3 tau, sebab Wawa malas nak celoteh panjang-panjang kang nanti dibaca orang berkenaan, terasa dia tau. Sebab sepanjang ini banyak memori sakit jiwa Wawa ! HAHA !
Next Entry Pula !