Saturday, September 24, 2011

program mahasiswa bersama professor luar negara

Assalamualaikum !!
arney ada program mahasiswa bersama professor
hanya pelajar QM tahun dua sahaja walaupun kehadiran tak memenuhi ruang bilik seminar 
nak tengok , nak tahu siapa professor itu ??

 

inilah dia professor yang bersama kami tadi !!
Professor of Geology , King Fahd University of Petroleum & Minerals , Dhahran
Prof. Dr. Zaghloul Ragheb Mohamed El-Naggar

orang lain dok sibuk upload picture ARTIS or RETIS !
tapi aku sibuk upload gambar orang ternama 
korang nak kata aku jakun lantak kau !!
ada aku kesah !! HAHA!!~

bidang beliau bukan sahaja berkaitan Petroleum yee..
tapi pakar dalam bidang al-Quran Karim dan tafsir ..

inilah saat gambar indah kami bersama beliau
selepas tamat program sebagai kenangan
kerana jarang dapat jumpa orang2 macam ini 



mula berada dibilik mesyuarat utama 
pindah ke bilik seminar atas perkara tak dapat dielakkan

 

lecturer kami bergambar bersama professor

 

sesi bergambar pelajar lelaki QM 

 

sesi bergambar pelajar perempuan QM

 

ce cari mana muka aku !! hehehe


sesi bergambar senior dan dekan bersama professor

 

after program
jammy , fafau , pika , yam , farhana

 

fafau , aku , pika , farhana

seronok lah !! sebab dapat berjumpa dengan professor luar negara 
dan seronok sebab dapat makan free !!!
yepppiii !!
okbaii !!~

4 comments:

takkan singgah je ? bagilah 1 komen kt sini :)