Friday, August 26, 2011

tak nak sambot raya !!


cantik pula gambar atas nih .. natured and beauty !!
arhh kau !! merepek dah ..
tajuk entry .. tajuk entry !!

ada beberapa reason aku tak nak sambot raya :
  • Ramadhan akan pergi .. rindu dengan suasana bulan ini
  • timbulnya bulan Syawal .. kene beraya pulak
  • sedara berduyun datang so kene layan beb !! xsyokk ..
  • no rest after puasa .. 
  • 12hb Okt start kuliah la ndok !!~
  • masok 6 years arwah mak takdee , beraya bersama ..
that's all...
how about u'all ??

okbaaii !!~~


11 comments :

  1. sbr ye wa...
    moge ramadan kali ni bwak seribu rahmat utk wa n kuarge...
    moga arwah mak wa tenang disane....

    ReplyDelete
  2. aminn.. insyaAllah...
    sbb tu xsuka.. arey rye g kubur,,,sedey laa..

    ReplyDelete
  3. 12oktb k start kuliah?...

    ReplyDelete
  4. g la lawat kubur tiap2 hari bulan puasa nie....raya xperlu.pas2 pas raya pertama g lawat g.ebelum balik lawat g pusara bonda 2 yunk....xsalahkan kita lawat hari2 pusara orang yang kita sayang....:)

    xmo cedih2 la.....tuhan bagi aidilfitri untuk kita raikan bukan untuk kita bersedih....:)

    ReplyDelete
  5. xsuke layan sedara?? setahun sekali je jmpe diorang... sume org xnk berpisah ngn bln nie.. tp DIA da ttap kn sebulan je tok bulan mulia nie.. masa plak bergerak... kne laa terima... ramadan ngn syawal masing2 ader kelebihan dia.. insyaallah kita dpt bertemu ramadan yg akan dtg... ^___^

    ReplyDelete
  6. akmal: mmg laa..tp aku sedey ..:(

    chachos: bkn xske lyn..xske lyn karenah mereka mnx mcm2 ..haha..egt kuli batak ke pe?hmm..kalo dpt jupe ag bulan mulia ni...

    ReplyDelete
  7. hahahaha.. setahun skali je kene buli2.. kah3..

    ReplyDelete
  8. saya raya taun ni pn bese2 je..(^^,)

    ReplyDelete

takkan singgah je ? bagilah 1 komen kt sini :)

Copyright © All Right Reserved 2015 by Wawa Ashihara