Tuesday, July 26, 2011

suka tengok orang pakai purdah

salam , selamat malam semua !! Alhamdulillah .. syukur dapat teruskan kehidupan ini .. lagi beberapa hari sahaja kita nak memulakan puasa Ramadhan ... Alhamdulillah , puasa ganti sudah pun bayar .. hehehe ... sempat juga buat puasa sunat nisfu Sya'aban ....

sebenarnya , aku tertarik dengan gaya atau imej seseorang yang berpurdah .. tapi , orang kata nk menutupinya kenalah kekal .. jangan sekejap pakai sekejap tidak .. orang akan pandang serong .. niat rasa nak pakai purdah memang ada .. mungkin belum tiba masanya .. moga Allah beri petunjuk kepada aku ... insyaAllah .... aku tak tahu kenapa semenjak ini meratapi gambar muslimah berpurdah .. org kata berpurdah ini elok dari mengelakkan difitnah orang tentang muka ... wallahu'alam ..


aku harap aku akan camni suatu hari nanti ..
Ya Allah , Engkau kuatkanlah haty hambaMu ini ... Amin..

lepas ini , apa orang nak mentafsir diri aku ni nak menunjuk ke apa ke .. terpulanglah .. cuma itu sahaja aku berharap agar apa yg ak berdoa, berhajat akan termakbul jika diizin olehNya ..

3 comments :

  1. aminnnnnn :) mesti awk makin cantik :)

    ReplyDelete
  2. insyallah..sye pun teringin begitu..moga2 dgn izin Allah.^-^

    ReplyDelete
  3. maya: hehe .. thnx.. awk pon cntik gk..:)

    myra: insyaAllah..doa2la dpt..hehe...sblm tu sy nk mengkaji sal hukum2 niqab ni,,,:)

    ReplyDelete

takkan singgah je ? bagilah 1 komen kt sini :)

Copyright © All Right Reserved 2015 by Wawa Ashihara