Tuesday, July 19, 2011

kecur air liur !!

apa kabar semua ? hope u'all sihat selalu .. amacam arney ?? mesti makan sedap2 kan ?? naklah sikit .. aku makan ayam masak sos saje . hehehe ...~~~ korang mesti pikir aku ngences kan ? HAHA..~ aku nih suka sangat mengidam buah-buahan tempatan .. kalah orang yang mengandung kot !! ^__^

oklah , aku nak share something kat korang .. aku sememangnya banyak ragam kalau bab mengidam buah.. HAHA!~ buah apa ??? buah tu .... apa korang pikir ? Sensored la korang nih !!~


MEMPELAM MUDA

aku nak share buah MEMPELAM nih .. aku suka pelam muda..waaahh!!sedaapp dowh ..~ ini macam banyak nikmat makan ... p/s: buat ibu2 mengandung , sila jgn mengidam buah ini sebab xbaik untuk diri anda ..HAHAHA!!~ ni ak nk tag nama Muhammad Lokman sebab dia pernah bagi sehingga aku masih idam2 lagi skang..huhu...


NANGKA

haa , nak tahu buah ke dua ke ...?? alaa , buah ini xde sape mengidam ngat tapi aku ni haa!!~ ngidam cam apa sampaikan nk NANGKA ...~ nangka belom masak untuk dibuat gulai lemak cili api.. dah masak cam atas nih utuk dimakan...~ ni tag untuk Mohammad Noh yang xbagi lagi , aku tuntut sampai sem depan !! HAHAHA...~


ASAM KUNDANG

kalau nak tahu buat Annuar Johari Shah .. inilah rupa asam kundang yang aku ada bagitahu kau dulu !! comel2 lote buahnya ... sedaappp weyh !!~ perhh .. kecur siakk air liur aku ... kepada adek Abd Hanif nak buah ini di Terengganu boleh tak ?? huhuhu .. dah lame akk ngidam buah ini xdapat2..~


DURIAN

hah , yang ini aku tak berapa ngidam sebab dah berguni2 aku ngadap dia cuti ni !! hehe .. siap buat bubur serawa durian lagi..hmm , bashhtaa !!~ HAHAHA ...~ tapi rasa nak lagi lah sebabnya orang sebelah ada duria lagi tapi xbagi aku .. Huhu !~


4 comments :

  1. suka gak pelam muda , hehe
    tpi dyan tak makan durian :(

    ReplyDelete
  2. diyan: hehe.. nape xsuka durian ke?

    ReplyDelete
  3. durian dah habes ngidam.nak pelem dgn asam kundang...sedapppnye =)

    ReplyDelete
  4. echa: kmu pon ngidam cm sy ke..??hahha...

    ReplyDelete

takkan singgah je ? bagilah 1 komen kt sini :)

Copyright © All Right Reserved 2015 by Wawa Ashihara