Saturday, June 18, 2011

Kursus : SEMBELIH AYAM _ QM 2011

Assalamualaikum !! hari ini aku malas nak cerita panjang2 ... aku story apa yang patut saja ... sebabnya aku sangat malas nak menaip banyak hari ini .. hehehe .. SEMBELIH !!! haa , aku tak sembelih pon .. sebab aku takut darah !! darah sendiri pon aku da takut ... huhu .. ^__^

okla , program sembelih start adalah dalam pukul 11 pg kot .. tak ingatlah ... tapi sebelum tuh , kami posing la macam biasa orang lain posing !! hik3x.... buat tambah koleksi kenangan kami...

hahhaa ... ini bukan minah Jambu tau !! kebetulan saje pakai pink..(^__^)

haa , dua orang baju hitam tuh guard kami !! hahaha...
no laa ... dr kiri atas: intan , afiqah ..
tengah : maryam , fara
depan : aku , syafiqah ...


ini sebahagian pelajar Jurusan Quran Multimedia tahun 1 2011 ...
ada ramai lagi yang tak hadir..


ada banyak lagi pic sembelih dan video time ni .. kalau nak tengok .. tengoklah sendiri !! hahahaha .. malas kot nak upload bebanyak ni .. buat berat saja... hehehe .. oklah , stop sini lah dulu ...~

No comments :

Post a Comment

takkan singgah je ? bagilah 1 komen kt sini :)

Copyright © All Right Reserved 2015 by Wawa Ashihara