Thursday, June 9, 2011

Hentam Kromo !!

Assalamualaikum !! bersua kmbali di blog Juwekk .. hehehe .. untuk pendekkan ceritera chenta ini.. cewaahh!! huhuhu .. actually , arney arey tersangatlah kelam kabut yee .. memang SERABOT tahap gaban la weyh !! pening pale pai ke tengah malam tak surut2 lagi nih ..

kisahnya ... pagi2 subuh dpt sms dr kwn kata ada shooting pg nih ( khamis ) ... so maklumat cam betol atau tak jee .. so , tunggu2 yg sebetulnya kata betul .. mula2 pikir xpelah xpegi sbbnya ptg ada kelas.. hehehe.. di pendekkan ceritera sengal nih ag la.... kene pegi la akhirnye.... peerghhh !! sabo jelah ... dengan aku masih dalam tengah basuh kain , mengemas rumah ... tetibe kena pegi jugak..

khusyuk gosok baju tetibe ade org dtg .. aku pikirkan sape, rupanye 2 orang dtg .. dahlah datang tak bagitahu awal2 nk datang .. dah KELELET aku tau tak !! dgn tak mandinya lagi ... nasib baik tak masak tadi kalo tak dapur terbakar kang tak tutup gas.. hahahaha !! dah tuh , tengah berciap dibisingnya dx 2 org tu kat luar ... sabar jelah... kata aku lambat pulak td .. dahlah kepala senoning tadi dgn serabotnya keadaan tadi ... untung2 aku siap tau , kalo tak aku mmg tak pergi tadi ... hehehe .. tapi hampehh !! duk dlm kete bebel je sowg nih . hahaha ...Nuar  tukang bising ..yang bawaknya Iwan...

sampai2 kt lokasinya pikir jaoh , skali dkt jee .... xpelah , yg penting sampai sudaa... sampai2 teros lah carik port ... port snap picture !! hehehe ... 1 tmpt ni menarik perhatian aku td untuk dijadikan fotostatik... hehehe .. keadaan camni sesuai kot .. huhuhu ...


 korang try teka lah ni gambar apa.. hehehe ... sape pandai teka aku bg kt korang !! haha... ^_^

bebel sana .. bebel sini ... tiba waktu shooting ... but not my parts laa.. aku jadi props saje .. takde lakon2 nih ,.,, hahaha ...=) so far so good la .. untuk kami posing and posing di tempat org sbg kenangan di kg. Ginching .. dun know la mane tmpat tuh .. hehehehe ...



 

 penat lah jugak tak sepenat dgn org yang berlakon...penat sebab nyamuk gigit !! hahaha... berbintat-bintat tangan badan aku kena gigit .. kawan aku jgn cakap lah .. abis cam kena ......???=) anyway .. thanks laa.. kami ni tukang sibuk je .. hahaha .. posing je lebih .. hik3x..^__^

lastly , aku terpakse bangun jugak tadi g kelas sampai lewat cikit sampai ke kelas tadi .. tidur2 punyer la nyenyak... huhuhu .... nasib baik bukan present Akidah tadi .. huhuhu ...


2 comments:

  1. cantik tempat tu =) sesuai nak buat pshoot ^^

    ReplyDelete
  2. tau xpe.. hehe ...gah g shooting mse ni..huhu

    ReplyDelete

takkan singgah je ? bagilah 1 komen kt sini :)