Kitsui Glow Sakura | Jenama Kitsui yang merupakan jenama No.1 terlaris di seluruh farmasi Malaysia kini telahpun lebih dikenali orang ramai kerana ramuan semulajadi yang berjaya menghasilkan minuman campuran botani untuk kecantikan kulit dan juga kesihatan dalam tubuh badan supaya lebih cergas dan sihat sepanjang hari.



Pernah tak bila anda dah amalkan makanan tambahan untuk kecantikan, tapi tetap akan kelihatan kusam? Ini kerana kandungan kolagen dalam badan anda semakin berkurangan. Sekurang-kurangnya tubuh badan kita memerlukan kolagen dalam tempoh empat tahun sekali untuk kecantikan dalaman dan luaran. Dan kini aku tertarik dengan produk baharu Kitsui yang mempunyai ramuan semulajadi mengandungi kolagen. Kitsui kini telah mengeluarkan produk baharu dengan wajah baharu iaitu Kitsui Glow Sakura.

Sedia maklum, seperti produk Kitsui yang lain, Kitsui Glow Sakura juga bebas dari bahan-bahan yang merbahaya dan terlarang  serta hanya menggunakan ramuan semulajadi seperti :

  • Bebas hormon
  • Bebas antibiotik
  • Bebas bahan pengawet
  • Bebas GMO
  • Bebas bahan kimia
  • Bebas gluten


Adakah Produk Kitsui Dapat Kelulusan Ujian Makmal?

Jangan khuatir kerana produk Kitsui pencerah yang selamat dan berkesan digunakan. Ia telah mendapat kelulusan kilang GMP, pengiktirafan pensijilan Halal oleh JAKIM dan telah mendapat kelulusan ujian makmal.


KITSUI GLOW SAKURA,

Tingkatkan Aura Wajah Secara Semulajadi

Kitsui Glow Sakura dihasilkan dari ramuan halal semulajadi dan diformulasikan dari bahan-bahan utama seperti Sakura Ekstrak, Sarang Burung Walit (Royal Bird Nest) dan Korean Ginseng dengan menggunakan teknologi terkini yang diimport dari Korea.



Bahan-Bahan Utama Kitsui Glow Sakura


1. Sarang Burung Walit (Royal Bird Nest)

Manfaat sarang burung walit memang sudah terbukti dari zaman dahulu bagi kaum wanita terutamanya, mengamalkan sarang burung walit yang berkualiti tinggi dan terpilih untuk mengekalkan kecantikan dan badan yang sihat.


2. Ekstrak Sakura

Kajian yang diterbitkan dalam jurnal Molecular Nutrition & Food Research Jepun mendapati bahawa Sakura ekstrak mempunyai khasiat dalam mencerahkan kulit dan menjadikan kulit lebih sihat dan cantik.


3. Delima

Mengandungi Vitamin C semulajadi yang sangat bagus untuk mengekalkan kulit sentiasa glowing dan sihat. Antioksidan dalam buah Delima dapat membantu menghilangkan radikal bebas, melindungi sel kulit dari kerosakan dan mengurangi keradangan kulit muka.


4. Ginseng Korea

Dapat menghidrasi dan meregenerasikan sel-sel kulit dengan memastikan peredaran oksigen berfungsi dengan baik serta meningkatkan peredaran darah sekitar kawasan kulit. Peredaran darah yang sempurna dapat membantu menjadikan kulit lebih cerah, glowing dan tampak sihat.



Sesuai untuk mereka yang mengalami masalah apa?

  • Kulit sensitif, kemerahan, pori yang membesar dan kulit berminyak
  • Kulit kusam terutama bahagian celah peha, leher dan ketiak
  • Kulit kering dibahagian muka dan tapak kaki
  • Masalah kulit ekzema
  • Keguguran rambut
  • Terdedah cahaya matahari UV sehingga kulit jadi gelap

Kitsui Glow Sakura merupakan produk yang menggalakkan penghasilan kolagen secara semulajadi pada kulit yang terdapat pada Sarang Burung Walit untuk melambatkan proses penuaan serta sangat sesuai untuk melembutkan kulit seluruh badan.


Kelebihan Kitsui Glow Sakura

Terdapat beberapa kelebihan yang ada pada Kitsui Glow Sakura. Antaranya ialah :

1. Mencerahkan - Mencerahkan kulit seluruh badan terutamanya di celah pelipat, leher, ketiak dan celah peha

2. Melembutkan - Mengekalkan kecantikan dan kelembutan kulit terutama di kulit muka

3. Melindung - Membantu melindungi kulit dari sinar UV yang bahaya

4. Penghidratan - Menangani kulit kering dibahagian mata dan tapak kaki melalui penghidratan


Testimoni Pengguna Kitsui Glow Sakura









Cara Pengambilan Kitsui Glow Sakura 

Penggunaan yang sangat mudah seperti yang lain. Campurkan 1 sachet ke dalam 150ml air sejuk atau air suam setiap hari sebelum atau selepas sarapan, goncang sehingga ia larut dalam air dan boleh minum dengan senang hati!


Satu kotak Kitsui Glow Sakura mengandungi 24 sachet dan setiap 1 sachet mengandungi 58 kalori sahaja. Untuk dapatkan kulit glow dan sihat, anda boleh beli Kitsui Glow Sakura di farmasi Watsons di seluruh Malaysia.



Discount Voucher Code + Free Gift

Gunakan code "KITSGLOW" & nikmati 25% off (capped RM2) di Kitsui Shopee Official Mall.


Makluman lanjut, anda boleh hubungi pihak Kitsui di laman yang tertera di bawah ini