Kitsui Whitie Snow | Semua orang ingin kelihatan cantik dan bergaya dari segi luaran, tapi ramai yang tidak tahu bahawa kejelitaan kulit sebenarnya bermula dari dalaman. Kenapa pentingnya kita menjaga dalaman tubuh badan jika ingin kulit nampak sihat dan bersih?


Tahukah anda, sekiranya anda mempunyai usus yang tidak sihat, ia boleh memberi kesan besar pada penampilan kulit anda seperti masalah bintik-bintik hitam, radang kulit, eksim dan jerawat. Jadi, kenalah pastikan usus anda dalam keadaan yang sihat dan bersih, barulah kulit anda cantik dan cerah.



Memperkenalkan produk KITSUI untuk cantik luaran dan bersih dalaman iaitu Kitsui Whitie Snow. Gabungan bahan-bahan yang terdapat di dalam Whitie Snow boleh membantu kita sihat dari segi luaran dan juga dalaman dengan hasil daripada campuran bahan Biotic dan Vit C. 


Adakah Produk Kitsui Selamat Digunakan?

Jangan risau kerana pembuatan produk Kitsui ini bebas dari bahan yang terlarang dan ianya selamat digunakan. Antara bahan-bahan yang terlarang dan merbahaya seperti :

  • Bebas Hormon
  • Bebas Antibiotik
  • Bebas Kimia
  • Bebas Pewarna Tiruan
  • Bebas GMO
  • Bebas Gluten

Produk Kitsui telahpun dikenali ramai dan tidak perlu diragui lagi kerana ia telah mendapat beberapa pengiktirafan dan anugerah. Malah, ia juga mempunyai kelulusan kilang GMP dan pensijilan Halal dari Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM). 



Info Kitsui Whitie Snow


Untuk pengetahuan anda, Kitsui Whitie Snow mempunyai beberapa bahan yang bagus untuk membersihkan usus dan juga kulit. Dan setiap bahan yang digunakan mempunyai fungsi yang tersendiri.


1. Menyihatkan Usus

Di dalam produk ini mengandungi Probiotic dan Prebiotic seperti Vitagen bagi mempercepatkan proses penghadaman makanan dengan lebih baik dan menyihatkan usus. Penyerapan nutrisi dalam badan akan menjadi lebih cekap dan menjadikan usus lebih bersih dan sihat. Dan setiap kandungan ada 10 billion CFUs per sachet.


2. Penyerapan Nutrisi Lebih Cekap

Bukan itu sahaja, apabila usus sudah bersih, maka kulit pun akan menjadi cerah dan cantik kerana dengan adanya 2 kandungan yang hebat seperti Vitamin B3 (Niacinamide) dan Vitamin C. Niacinamide dikatakan boleh menurunkan kesan parut yang gelap dengan ketara dan peningkatan kulit yang sihat selepas penggunaan selama 4 minggu. Terbukti ianya sebagai pencerah kulit yang paling berkesan dan selamat digunakan.




3. Mencerah dan Memudarkan

Bagi mencerah dan memudarkan noda-noda yang ada pada kulit, Grape Seed Extract digunakan bagi memudarkan bekas luka atau parut dan mengurangkan masalah kulit seperti ekzema, jerawat, bintik-bintik hitam, kulit berminyak, pori membesar, kemerahan, mencerahkan kulit kusam seluruh badan.


4. Bahan Import dari Korea

Selain itu, bahan ramuan yang diimport dari Korea, DermaNia sangat popular disana dan ia digunakan bagi membantu membuat perbezaan dalam memperbaiki tekstur kulit pada tahap epidermis. DermaNia merupakan  sejenis buluh air atau dikenali saintifik botani sebagai ZIZANIA LATIFOLIA.



Packaging Easy to Pull and Out

Untuk keluaran Kitsui Whitie Snow, packaging sangat mudah dan selesa untuk pull and out the sachet tanpa perlu buka kotak seperti dahulu. Dan pemilihan warna juga sangat membantu dan menarik minat untuk mencuba~



Cara Pengambilan Kitsui Whitie Snow 

Mudah sahaja cara pengambilan. Hanya perlu minum 1 sachet sebelum atau selepas sarapan bersama dengan 150ml air sejuk ataupun air suam, tuang isian sachet kemudian goncang-goncang sehingga ia sebati dan boleh terus minum selepas penyediaan. Rasanya sangat sedap rasa buah berry dan tak berapa manis.


Testimoni Para Pengguna Kitsui Whitie Snow





Kesan Seawal 7 Hari

Dengan pengambilan Kitsui Whitie Snow, anda boleh dapatkan kulit yang lebih cerah dan sihat dalam masa 7 hari jika diambil secara konsisten supaya result pun kelihatan cantik je. 


Kitsui, Cantik Semulajadi!

Satu kotak Kitsui Whitie Snow mempunyai 17 sachet. Anda boleh dapatkan Kitsui Whitie Snow ini berhampiran Watsons Store anda atau boleh membuat pembelian di Shopee dan website Kitsui. Jangan lupakan dapatkan Kitsui Whitie Snow!


Surprise!!! Ada kejutan untuk my readers ~ 
Anda boleh nikmati diskaun 25% off (capped at RM2) tau. 
Gunakan kod 'KITSNOW' sewaktu hendak checkout di Kitsui Official Shopee Mall

Kitsui Shopee : 

Website :

Instagram : 

Facebook :

TikTok : 

Youtube :