Kelas Renang Di Swimrush | Teringin sangat nak pergi bermandi-manda kat pantai, sungai, air terjun dan kolam renang. Tapi skill berenang itu tak ada. Nak cari kelas renang ni bukan mudah sebab tak semua tempat ada menyediakan kelas renang. Tapi korang tahu tak ada satu tempat ini memang ada buat kelas renang untuk kanak-kanak dan juga dewasa tau.

Teringin nak join kelas renang tapi tak ada masa sebab busy bekerja. Jangan risau. Kini anda boleh belajar berenang di Swimrush selepas waktu bekerja atau hujung minggu! Jangan lupa bawa sekali anak-anak anda untuk menyertai kelas renang ini. 

Kalau korang nak tahu, di Swimrush bukan untuk kanak-kanak sahaja. Malah, available untuk lelaki dan wanita. Jadi, jika anda tiada skill berenang, anda juga boleh join bersama-sama dengan anak anda. 

5 Sebab Kenapa Perlu Join Kelas Renang bersama Swimrush

1. Coach yang berpengalaman lebih daripada 10 tahun
2. Coach yang mempunyai background lifeguard
3. Mengajar teknik berenang dengan cara mudah
4. Kami menyediakan kelas ganti
5. Kami menyediakan water safety course


Di Swimrush ini, kaum wanita tidak perlu rasa malu kerana akan adanya coach lady sendiri dalam kelas renang untuk wanita. Jadi, anda boleh belajar dengan bebas dan selesa. Setiap kelas akan berasingan jantina tidak bergabung secara terbuka.

Apa yang menariknya di Swimrush ini, terdapat pelbagai kepakaran yang mereka sediakan dalam kelas renang. Antaranya ialah :
  • Water Safety
  • Water Survival Skills
  • Breaststroke
  • Backstroke
  • Butterfly


Bagaimana Nak Join Kelas Renang Di Swimrush?

Buat masa ini, kelas renang ini boleh didapati di area Selangor dan Kuala Lumpur sahaja. So, bagi anda yang duduk area Selangor dan KL, anda bolehlah join kelas renang ini berdasarkan jadual berikut :
Swimrush Academy ada 4 cawangan iaitu :
1. Batu Caves : Kolam Renang Seri Siantan (Available for kids, ladies and men swimming class)
2. Bangsar : Jalan Turi Bukit Bandaraya (Private pool - kids swimming class)
3. Cheras : Komples Suka Desa Tasik (Available for kids and ladies swimming class)
4. Shah Alam : Seksyen 14 (Private pool - only ladies swimming class)

Nak Belajar Kelas Privacy?
Tak ada masalah! Ia juga ada menyediakan perkhidmatan dengan membuat kelas "Home to Home Basis" dimana coach sendiri akan datang kerumah anda tanpa mengenakan sebarang cas transport. Jadi tiada alasan malu untuk belajar berenang sekarang!

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut lagi mengenai Swimrush Academy ini, anda bolehlah melayari laman facebook mereka di https://www.facebook.com/swimrush/.