FOTOKU Photographer & Designer | Bila nak kahwin, mesti ada persiapan yang tak setel lagi kan? Lagi-lagi kalau bab mencari jurugambar yang professional dan harga murah tapi berbaloi untuk dijadikan sebagai kenangan. Kad kahwin untuk dihantar kepada para jemputan pun mestilah kena ada. Nak cari designer kad cantik tapi harga murah sekarang ni pun susah juga. Tapi, WA dah jumpa servis 3 dalam 1 yang murah dan terbaik di Johor.

FOTOKU Photographer & Designer mengadakan servis photographer, design & printing murah di Johor dengan kualiti puas hati dan terbaik. Owner FOTOKU ini berasal dari Kluang, Johor. Tapi membuat servis seluruh negeri Johor. Antara servis perkhidmatan photographer, design & printing yang mereka lakukan adalah seperti :

1. Kad kahwin biasa/kraft
2. Banner & bunting
3. Backdrop, props & guestbook
4. Printing baju/beg & lain-lain
5. Button badge
6. Female photographer

Zaman sekarang, ramai sukakan design yang simple tapi nampak classic. Apa kata anda menggunakan design kad kahwin kraft? Design simple tapi kelihatan lebih classic dan menarik. Dahulu WA kahwin pun menggunakan servis mereka ini dengan membuat kad kahwin kraft. Harga sangat berbaloi bermula 30 sen - 18 sen sekeping (harga berubah ikut kuantiti) untuk kad kahwin kraft, manakala kad kahwin artcard harga bermula 60 sen sehingga 30 sen sekepping (harga berubah ikut kuantiti), good quality dan FREE design. Haa, tak payah nak runsing kepala tu fikirkan design, design yang dibuat pun lawa-lawa semuanya. Jimat! 


Jika anda yang nak berkahwin atau berniaga, tengah mencari servis design dan printing banner/bunting/arrow/guestbook/backdrop/props boleh sekali buat disini sebab harga yang ditawarkan berbaloi dan dapat free design lagi. 

button badge

Sekarang bukan senang nak cari servis macam ini yang dapat free design. Selalu akan cas untuk design je dalam RM30-RM50, belum masuk servis printing lagi. FOTOKU menyediakan free design yang sangat cantik dan berkualiti, berbaloi dengan harga yang murah.

Alang-alang tu nak buat jugalah baju rewang. Haaa, pun boleh lah. Lagi banyak lagi murah! Servis perkhidmatan mereka tak pernah mengecewakan WA masa hari perkhawinan WA. Nak bagi contoh takde pula dalam laptop gambar-gambarnya. Terbaru ini, WA ada membuat printing beg dengan mereka. Cas printing dekat beg kecil 40pcs hanya RM2 sahaja berbanding kedai lain. Memang servis yang tiptop dan pantas siap! Tak payah tunggu lama-lama untuk menyiapkannya. Nanti next entry WA up servis printing beg yang WA hantarkan tempoh hari.

Bagi bakal pengantin yang malu-malu dengan male photographer macam WA ni, boleh mengambil servis female photographer dengan FOTOKU ini. Untuk semua majlis pun boleh dapatkan servis mereka. Jarang kita jumpa jurugambar wanita kan lagi-lagi di Johor. Tapi dengan FOTOKU korang jangan risau, sebab korang boleh mengambil servis female photographer di Johor.

Ini adalah salah satu contoh servis printing untuk bunting yang mereka sediakan. Design tersebut dari WA dan hanya menggunakan servis printing bunting untuk size 6x2 dengan FOTOKU. Berbaloi kerana servis yang cepat, malah kualiti printing juga tiptop walaupun harga sangat murah.

Jom dapatkan servis perkhidmatan 3 dalam 1 photographer, design & printing murah di Johor ini.

Untuk sebarang pertanyaan lebih lanjut, bolehlah hubungi pihak FOTOKU berikut :


Whatsapp : 017-7729 861