Wowskin Vitamin Serum | Perempuan dengan makeup memang tak dapat dipisahkan. Kalau dah suka tu, halang macam mana sekalipun tetap mahu juga. Semua dah lengkap foundation, compact powder, eyebrow pencil dan lipstick tapi makeup tak tahan lama pula. Dahlah tak tahan lama, cepat crack pula tu foundation dekat muka. 

Sebenarnya dalam makeup kita perlukan serum muka tau. Betul ke? Kalau anda lihat ramai Makeup Artist (MUA) menggunakan serum sebagai salah satu cara untuk glowingkan makeup dan tahan lebih lama serta untuk penjagaan kulit mereka agar sentiasa sihat dan cantik walaupun menggunakan makeup dengan kerap. Oleh itu, anda tak perlu risau sebab kini anda boleh dapatkan satu set serum muka  2017 iaitu Wowskin Vitamin Serum dimana ianya lengkap mengandungi vitamin untuk kulit lebih cerah dan glowing. 


Wowskin Vitamin Serum ini merupakan serum muka terbaik kerana ianya mengandungi set serum vitamin yang lengkap untuk anda mendapatkan kulit yang lebih cantik dan sihat. Ianya dilengkapi dengan Vitamin A,B3, C, D & E di dalam serum siang dan malam. 

Kenapa Perlu Asingkan Serum Siang & Malam?


Ini kerana serum siang mempunyai 3 bahan utama iaitu vitamin B3, C & E lebih diperlukan pada waktu siang dimana adanya sinaran matahari. Antara kebaikannya adalah :

1. VITAMIN B3 : 
Anti Redness, Immune Boosting, Anti Ocidant, Skin Glowing

2. VITAMIN C :
Collagen Boosting, Improves Texture, Skin Hydrating

3. VITAMIN E :
Anti Dark-Spots, SKin Firming, Treats Sunburn

Manakala, serum malam mempunyai 2 bahan utama iaitu vitamin A & D lebih sesuai dijadikan sebagai rutin pada waktu malam sebelum tidur atau tidak berada di persekitaran yang terik.  Antara kebaikannya adalah :

1. VITAMIN A :
Anti Wrinkles, Skin Smoothing, Anti Dryness, Decrease Sebum

2. VITAMIN D :
Reduce Acne, Cells Repairing, Anti Inflammatory

Mesti anda pelik kan? Sebenarnya dengan cara pengasingan inilah yang paling bagus dan lebih berkesan kerana inilah serum untuk kulit jerawat dan jeragat serta serum untuk kulit berminyak.Bukan itu sahaja, set Wowskin Vitamin Serum ini juga telah ditambah dengan 11 bahan boosters lain untuk menambahkan lagi keberkesanannya sebagai serum untuk makeup.


Ada 7 bahan booster telah ditambahkan untuk serum siang iaitu Hyaluronic Acid, Beta Glucan, Portulaca Oleracea, Algae Extract, Aloe Vera Extract, Provitamin B5 dan Allantoin. Dan untuk serum malam pula ada 6 bahan booster di dalamnya iaitu Matrixyl 3000, Hyaluronic Acid, Portulaca Oleracea, Ceramide 1, Collagen dan Elastin.

Menarik kan? Bukan sahaja Wowskin Vitamin Serum ini bertindak sebagai  serum makeup di mana ia mengandungi vitamin-vitamin sebagai bahan utama, bahkan turut mempunyai bahan-bahan booster bagi meningkatkan keberkesanannya. Dan yang paling menarik adalah ia tidak berminyak dan cepat menyerap berbanding serum yang lain.

Sambil pakai makeup, sambil merawat kulit muka. Kadang-kadang bila kita makeup macam-macam produk masuk dan serap ke kulit kan, jadi inilah kelebihan Wowskin skin untuk semua wanita diluar sana.

Untuk keterangan lebih lanjut, anda bolehlah hubungi di laman social berikut :




Pengasas Produk : Muhammad Zukermi bin Edi (facebook)

Jangan tangguh lagi, anda kini boleh dapatkan segera dengan harga promosi sebanyak 50%  diskaun tau. Untuk membuat sebarang tempahan, anda boleh hubungi di no talian 010-3130631 atau melalui website rasmi dan juga facebook.