Friday, January 20, 2017

31 Days Challenge by JDT Blogger | Day 9 - Seseorang Yang Membanggakan Saya




31 Days Challenge by JDT Blogger | Day 9 - Seseorang Yang Membanggakan Saya | Mujur entri kali ini senang. Dan tak perlu berfikir lebih sebab apa? Haa, baca sampai habislah. Mana boleh baca separuh kan? Hehehe...


Inilah abah Wawa. Sorry guna gambar lama dah berapa tahun dah ni. Abah jenis tak suka bergambar. Kalau bergambar pun spontan je dapat sikit snap.. huhu..

Sebab apa Wawa pilih abah? Sebab abahlah ayah, abahlah ibu. Arwah mak ninggal tahun 2005. Abah kalau boleh semua dia nak buat. Abahlah banyak tolong kat anak-anak walaupun masa tu abah tak berapa mampu lagi. Harap anak-anak lain tidaklah terlampau menyusahkan abah sedangkan perit lelah abah kita tak nampak tapi kita senang-senang minta macam-macam. Moga suatu hari nanti Wawa dapat jaga abah dengan baik sampailah ke akhir hayat. InshaaAllah.


See u gaiss for the next entry. Daaa~

7 comments :

  1. besar epngorbanan seorang ayah :')



    http://edrinazulkafli.blogspot.my/2017/01/day-9-seseorang-yang-membanggakan.html

    ReplyDelete
  2. sayang abah..betapa besar pengorbanan seorang ayah..

    ReplyDelete
  3. hebat abah...al-fatihah untuk mak wawa

    ReplyDelete
  4. Alfatihah untuk Makk Waaa.

    http://www.uyulrosli.com

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum wawa...itulah pengorbanan seorang ayah...Al-Fatihah buat arwah mak..

    ReplyDelete

takkan singgah je ? bagilah 1 komen kt sini :)

Copyright © All Right Reserved 2015 by Wawa Ashihara