Thursday, January 19, 2017

31 Days Challenge by JDT Blogger | Day 8 - Gambar Makanan Yang Sedang Dimakan




31 Days Challenge by JDT Blogger | Day 8 - Gambar Makanan Yang Sedang Dimakan | Nampaknya Wawa dah ketinggalan kereta api mengejar yang lain dah masuk hari ke-16 hari ini. Tak apa Wawa try kejar korang juga dengan update 2 perenggan pendek.. Haha !

Sebenarnya gambar ni nak update semalam tapi tak terupdate so Wawa up la ye.. Gambar makanan yang sedang dimakan? Hmmm.. semua makan tolak batu kayu besi..hehehe...


Wawa masak bendi goreng dengan asam pedas ayam. Favourite Wawa adalah Asam Pedas Ikan Pari tapi Ayam ni kira alternatif punya... Nampak tak selera kan rupa? Yang penting dapat masuk mulut perut kenyang pun dah mencukupi. Hahahah!



Ok, taip untuk next day pulak ! Bye~

3 comments :

takkan singgah je ? bagilah 1 komen kt sini :)

Copyright © All Right Reserved 2015 by Wawa Ashihara