Collabration with TheCovets Beauty Magazine | Semua orang minat untuk jadi cantik, tapi tak semua orang pandai jadi cantik. Jangan rasa rendah diri, sebab TheCovets boleh membantu anda sebagai seorang wanita yang sentiasa memikirkan tentang kecantikan. Terdapat banyak tips-tips yang dikongsikan tentang dunia kecantikan di situ.





Apa itu TheCovets ?


TheCovests adalah sebuah majalah online yang dikenali sebagai "Malaysia's first beauty platform" yang berkongsi tentang dunia kecantikan bukan sahaja luaran bahkan dalaman juga. Antara tips-tips yang disediakan seperti penjagaan skincare, makeup, rambut, perfume, mata dan macam-macam lagi. Jika terdapat brands baru datang ke Malaysia atau Singapura, mereka akan berurusan dengan blogger atau pun influencers untuk promosikan brands terbaru.





Ini antara tips-tips yang terdapat di laman TheCovets. Terdapat banyak lagi maklumat tentang dunia kecantikan. Untuk lebih maklumat bolehlah pergi Thecovets untuk menambahkan lagi ilmu tentang tentang dunia kecantikan.

Untuk pengetahuan korang, baru-baru ini TheCovets telah berkolaborasi dengan blogger seramai 100 orang yang terdiri dari Beauty and Lifestyle Blogger. Dan yang menariknya, Wawa dengan excitednya nak bagitahu bahawa Wawa turut tersenarai dalam 100 orang blogger tersebut untuk berkolaborasi dengan TheCovets-- "Malaysia's first beauty platform" untuk kategori Beauty Blogger. Korang boleh check nama Wawa di senarai contributors.






Oklah, nantikan perkongsian seterusnya dari Wawa tentang TheCovets
Tak sabar nak kongsi tentang kecantikan! Hehehe..


Boleh cari maklumat lanjut tentang TheCovets melalui :-


Instagram : @the.covets
Facebook : TheCovets