Gift Giving Online Shop by Printcious | Baru-baru ini Wawa terfikirkan apalah hadiah nak bagi pada birthday, party event, wedding atau hadiah untuk seseorang yang boleh dibuat kenangan selain membeli set cawan, set cadar, frame. Sebab kalau beli macam itu tak boleh custom made langsung. Rasa macam rugi je kan sebab orang yang dapat tu tak tahu dari siapa.

Tapi Wawa baru tahu ada satu website ini boleh customized hadiah yang nak diberi pada orang! Seriusly, sangat best sebab inilah website yang Wawa tercari-cari selama ini. Mesti Korang pun tercari juga kan? Bila dah tahu ni macam-macam dalam kepala dah terbayang-bayang beli apa. Sabar Wawa jangan terburu-buru. 




Printcious yang dikenali dengan tagline "Precious Gifts From Your Heart" adalah salah satu website dimana kita boleh customized atau design dengan sendiri apa yang kita nak pada hadiah tersebut. Contohnya, Wawa nak bagi hadiah pada orang tersayang, Wawa pilih hadiah apa nak bagi dan seterusnya Wawa design ikut pilihan Wawa dan Wawa terus pos kepada orang atau pun pos kepada Wawa dan bagi by face to face. Its simple gaiss !!

Dalam website Printcious ada banyak pilihan hadiah yang kita boleh bagi pada orang antaranya ialah mug, tshirt, cushion, phone case, mouse pad, ceramic tile dan lain-lain. Wawa tengok website ni pun Wawa rasa tak sabar dah nak customized design sendiri! Sebelum itu, meh kita tengok kat bahagian Shop ada hadiah apa.




Haa, dah nampak kan? Ada bermacam-macam hadiah boleh pilih kat Printcious kalau nak bagi pada orang. Korang pilih jelah korang nak mana satu. Kalau Wawa first thing of course Wawa pilih tshirt sebab Wawa memang suka pakai tshirt. Lagi-lagi kalau customized ada nama sendiri. Korang nak letak nama ke, ayat love ke apa-apa pun boleh tak ada masalah. Begitu juga dengan pilihan yang lain. Kalau korang tak paham, korang klik je chat belah kanan bawah tu, customer services diaorang akan layan secara automatik dengan cepat dan pantas.



customized ikut pilihan korang


settle custom design

Dah settle custom? Rasa puas hati? Jangan tangguh lagi, pergi Add Cart dan Shopping! Senang je kan nak buat. Warna pilihan ada, size pun boleh tengok ukuran yang diberi. Korang just ikut arahan saja. Masa custom tu korang kalau nak design sendiri, klik Create dan pilih Tshirt. Nanti dia keluar gambar basic tshirt dan korang designlah nak letak gambar ke ayat ke. Ikut kreativiti design korang. Best kan? Macam designer dah rasa. Ewahhh !




Ini pula Wawa custom untuk Cushion for wedding. Ehh.. kantoi pulak :) Nampak macam comel, cute aje cushion ni kan? letak dalam bride room nanti. Haha. Nak letak muka korang dengan pasangan korang pun boleh. Sebab tu Wawa syok customized design. hehe.. Jom order dekat Printcious untuk hadiahkan kepada orang yang korang nak beri.


How to buy/contact :

Facebook : Printcious