Ephyra Skin Nano Serum Terbaik Dalam Merawat Kulit | Kulit muka Wawa jenis mudah kusam tak bermaya dan tona kulit wajah yang tidak sekata. Baru-baru ini muka Wawa ada parut jerawat yang susah nak hilang. Selalunya 2-3 hari dah lenyap tapi dah nak masuk 2 minggu tak pudar juga parut tu. Bila Wawa dapat tahu Ephyra ada mengeluarkan serum terbaru, Wawa sangat excited nak mencuba. Yelah, mana tahu serum ini dapat mengembalikan Wawa wajah yang ceria lagi berseri-seri. Okay, jom kita kenal-kenal dulu.




Apa itu Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum ?

Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum adalah serum pertama keluaran Oceanlife Marketing Sdn Bhd dibawah jenama Ephyra. Dengan menggunakan Teknologi Nano yang dipatternkan di Switzerland, serum ini telah teruji dan terbukti secara klinikal dapat memulihkan kulit yang rosak dan mengembalikan kulit yang cantik berseri. 

Ianya selamat digunakan dan bebas dari sebarang bahan kimia, merkuri dan hydroquinone. Oleh itu, serum ini sangat senang meresap sehingga ke lapisan paling dalam kulit dan tidak berminyak. kerana gabungan formulasi bahan antioksida iaitu Arbutin Semulajadi, Gluthathione, Vitamin C dan E mampu mencerah dan menaikkan seri wajah.

Teknologi Nano adalah teknologi terkini dan sangat popular dalam bidang kecantikan. Partikel serum ini sangat kecil dan mudah meresap hingga ke lapisan kulit yang paling dalam dan ia akan memulihkan struktur dalaman kulit dan menjadikan permukaannya anjal dan tidak berminyak. 


Antara manfaat serum ini :
  • MEMULIHKAN : Mengembalikan dan memulihkan keanjalan kulit secara luaran dan dalaman bagi menghasilkan kulit wajah yang lembut, cerah dan sihat berkilau serta bersinar. Ia turut memperbaiki kulit wajah agar tampil lebih bersih, tegang dan muda.
  • MEMPERBAHARUI : Menyerap jauh ke dalam sel kulit dan menjadikan proses pembaharuan sel kepada tahap maksima. Untuk hasil kulit yang anjal, lembut, dan tampak bermaya. Kulit akan menjadi lebih cantik, cerah dan sempurna.
  • MELINDUNGI : Melindungi kulit wajah dari kerosakan akibat sinaran radiasi UV dengan cara meneutralisasi proses antioksida. Serum ini turut mengurangkan radikal bebas dan melawan tanda penuaan dengan menjadi agen anti-oksida yang sangat berkesan. Ia mampu mengembalikan Vitamin E kepada kulit. 

PENGGUNAAN SEBELUM DAN SELEPAS (TESTIMONI SENDIRI)

Wawa mempunyai masalah kulit cepat kusam tak bermaya dan tona kulit tidak sekata baru-baru ini. Jadi Wawa membuat ujikaji sendiri terhadap kulit muka Wawa sebagai testimoni.


muka kusam dan tona kulit tidak sekata dan ada bekas jerawat
selepas 6 hari penggunaan
Penggunaan selama 6 hari sangat memuaskan hati. Kulit kusam dah tak nampak sangat dan tona kulit muka dah sekata. Bukan itu sahaja, kulit nampak cerah sedikit dan parut jerawat beransur pulih dari sebelum ini. Wawa pakai serum ni waktu pagi, malam sebelum tidur dan sebelum makeup jika keluar rumah. Disebabkan Wawa nak baik cepat parut kat hidung tu, Wawa apply waktu petang juga.


Sejak adanya Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum ini, Wawa dah tak perlu makeup tebal hanya bedak, lipsbalm dan celak sahaja ! Memang sejak dua menjak ni jerawat tak segan tumbuh. Mujurlah ada serum dari Ephyra yang dapat merawat macam-macam masalah kulit. Wawa very highly recommended Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum sebab inilah serum muka paling berkesan dan terbaik yang mengandungi 1001 kebaikan dalam merawat kulit ! Sebelum ini pernah cuba serum lain, tapi lambat berkesan berbanding dengan serum ini.


Bagi yang mempunyai masalah kulit muka berjerawat, berparut, berjeragat, kulit kusam, tona kulit tidak sekata dan lain-lain, bolehlah mencuba serum dari Ephyra ini. Tak rugi korang mencuba tau sebab Ephyra Skin Nano Serum ini memang best. Kulit pun terasa lembut dan glowing. Bukan serum sahaja ada, ada bermacam lagi produk Ephyra yang telah dikeluarkan. 
EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM
15ml (sebotol)

Harga:
RM 88  (Semenanjung Malaysia)
RM 92 (Sabah/Sarawak)

TAPIIII !!! sekarang tengah promosi...

Harga Promosi :
RM 68 (Semenanjung Malaysia)
RM 72 (Sabah/Sarawak)

**Sesuai untuk semua jenis kulit**


CARA-CARA UNTUK MEMBUAT TEMPAHAN  ONLINE:

Website : www.oceanlife2u.com

atau

Facebook : Oceanlife2u

atau

Instagram : @ephyra2u

atau

Whatsapp : 019 - 737 3770 / 019 -380 0779