Assalamualaikum


pendek cerita , dimaklumkan oleh sponsor ada mengadu earning xnaik , dan ada yang follow dan tidak termasuk Wawa yg menganjurkan GA ini juga , peserta diwajibkan memberi link FACEBOOK masing-masing untuk jejak anda * tak main tipu2 ye :) diminta peserta2 sentiasa alert dengan sebarang update dari GA ini . 

bagi yang sudah menerima komen/feedback dari Wawa di entry masing-masing itu bermakna saya dah singgah entry anda , dan ada yang tidak lengkap seperti syarat2 GA ucapan ringkas dan tiada link fb masing-masing . 

untuk yang tidak sertakan " ucapan ringkas " anda dikehendaki edit sahaja balik entry anda dgn meletakkan " ucapan ringkas " . dan saya akan pantau balik :) manakala bagi yang tidak sertakan link facebook masing-masing diruangan komen entry GA Wawa , anda perlu bagi link di ruangan komen entry Senarai Hadiah ! . bg yg tiada FB xmengapa ( wawa mintak fb nk pantau korang dan senang gitau sbb blog ade yg jarang tengok right ? )

bagi yang sudah lengkap , anda boleh tengok nama2 link blog masing-masing di ruangan entry Senarai Peserta ! Jika tidak tersenarai sila bagitahu ye , takut Wawa terlepas pandang :)

# PERHATIAN !! ada sponsor baru , peserta2 dikehendaki follow Blog Sponsor Echa dan juga follow Facebook Sponsor Echa  ( klik dua2 link ni tau !

dan peserta wajib follow earning sponsor2 ini , klik iklan smpai habis loading tau jgn ngelat :)


dah click semua iklan diatas boleh beri komen dibawah dah click ! :)

tunggu sampai habis loading ye sayang2 semua . be honest ! ^__^

* siapa belum join ? boleh pergi ke entry GA Ramadhan & Birthday Wawa