Friday, May 6, 2011

IDAMAN masa hari PERKAHWINAN !!

Assalamualaikun .. !!
haa , muncul pon owner blog nih kan . ha ha ha .. =)
actually aku kebosanan di hari minggu .. pdhal lagi 2 paper lagi .

aku tengah berangan ngn PERKAHWINAN ni..
bukan berangan nak kawen laa .. tp geran sgt tgk pelamin , baju ..
lama lagi nak kawen . abeskan study dulu laa . hehe ..
nak tgok takk ..???





ehehehe . mata aku skang rambang dengan warna MERAH .. 
aku pun tak tahu la kenapa aku gila warna ini ..
warna tema ke-2 aku ada ... hehe .. rasa2 korang aku suka warna apa ??

nak tahu lebih lanjut ??
haa , korang fikirkanlah ...
pastu bagi cadangan kat aku warna apa paling lawa untuk perkahwinan...
aku akan sokong cadangan korang ... =)

2 comments :

takkan singgah je ? bagilah 1 komen kt sini :)

Copyright © All Right Reserved 2015 by Wawa Ashihara